Мащабно почистване на Ловния парк организираха от SCHWARZ IT България

Екипът има идея да обнови района и да го превърне в предпочитано място за разходка в София

Екипът на SCHWARZ IT България почисти Ловния парк в София по време на мащабна акция, организирана на 14 май 2022 г. Инициативата е част от стратегията на компанията за устойчиви зелени практики и опазване на околната среда. В акцията се включиха всички служители на Schwarz IT с идеята да почистят парка от отпадъци и изсъхнали дървета, така че да се превърне отново в предпочитано от софиянци място за разходка. Компанията, която е една от най-бързо развиващите се IT сектора, си е поставила амбициозната цел да облагороди Ловния парк и да му върне някогашната слава.

По време акцията екипът на Schwarz IT се раздели на отбори, като всеки от тях трябваше да премине различен маршрут и да го почисти. Всеки тим трябваше допълнително да помисли и даде идеи за бъдещото облагородяване на парка, реновиране на алеите и залесяване. „За нас опазването на природата на България е наистина кауза, каквито са и останалите важни теми за Schwarz IT – да върнем IT специалистите в България и да дадем шансове за развитие на жените в сферата на технологиите. За да привлечем все повече млади хора да останат и да се развиват в страната, е важно да им предложим както добра и перспективна работа, шансове за кариера, така и добри условия на живот.

Природата на България е прекрасна и е време да бъдем нейни отговорни стопани“, заяви изпълнителният директор на Schwarz IT Михаил Петров. „Ловният парк е съкровище за софиянци, с красивите пътеки и вековни дървета. Вярвам, че е време да му върнем блясъка. Това зелено кътче доскоро тънеше в отпадъци и затова с колегите решихме, че една доброволческа инициатива за почистването би била страхотна. Важно е да го съхраним и запазим за бъдещите поколения. Нека бъдем отговорни стопани и да дадем пример на децата си, че е важно да се грижим за природата“, допълни още той.

Екипът на Schwarz IT вярва, че примерът ще е заразителен и ще има последователи, с които заедно да обединят усилията си срещу замърсяването на околната среда. Инициативата за обновяването на Ловния парк стартира първоначално с почистване, но от компанията имат и други идеи за бъдещо облагородяване на средата. Районът, който е сред емблематичните места на София, доскоро беше потънал в отпадъци. Сега след акцията по почистването голяма част от замърсителите са премахнати и посетителите могат да се радват на по-приятни разходки сред природата.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...