Най-дългосрочната кампания у нас срещу шофирането под влиянието на алкохол с четиринадесето издание

Кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ отново учи шофьорите на отговорно шофиране
и безопасно поведение на пътя

14 юни 2022 г., София. Стартира 14-ото издание на най-голямата социално отговорна кампания, подкрепяща отговорното шофиране и безопасното поведение на пътя, „Алкохолът е лош шофьор“. Тази година кампанията се провежда под мотото „Мисли трезв0%, преди да седнеш зад волана“ и стъпва на добрите резултати, постигнати през годините. Партньори на кампанията, организирана от „Каменица“ АД, отново са Министерството на вътрешните работи (МВР) чрез Главна дирекция „Национална полиция“ и отдел „Пътна полиция“, Български Червен кръст (БЧК) и Съюза на българските автомобилисти (СБА).

До момента в рамките на ежегодната кампания се провеждат разнообразни активации, които пряко ангажират десетки хиляди шофьори и техните близки. Сред тях ярко се открояват карането на автомобил с очила, които симулират усещането, че водачът е под алкохолно влияние, както и възможността посетители на заведения изцяло доброволно да се поставят на тест за алкохол и да вземат решението дали да седнат зад волана. Тази година „Алкохолът е лош шофьор“ стартира със специално събитие, на което бяха представени и новите безалкохолни попълнения в портфолиото на компанията, специално разработени в посока следване на тенденциите. Гости на събитието бяха представители на отдел „Пътна полиция“ и Съюза на българските автомобилисти, журналисти и инфлуенсъри. Те бяха приветствани от домакините от страна на „Каменица“ АД и поздравени от младата талантлива певица Мила Роберт.

„Преди повече от десетилетие прегърнахме каузата за отговорното поведение на пътя и пътната безопасност, като я поставихме във фокуса на общественото внимание. Кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ е част от дългосрочната ни политика за устойчиво развитие, основаваща се на три основни стълба – отговорна консумация, устойчиво производство и принос към обществата, в които развиваме бизнеса си. Тази година, освен че възобновяваме кампанията, представяме и нашите нови продукти, които са подходяща алтернатива за ситуациите, в които не можем да консумираме алкохол”, каза Радостина Хаджийска, директор „Правни и корпоративни въпроси“ в „Каменица“ АД.

„Безопасността на движението по пътищата е задължение и отговорност на всеки участник в него, на всяка институция и организация, която е поставила тази проблематика във фокуса на своята дейност. Да гарантираш живота и здравето на хората, като осъзнаеш, че решенията за правилно и съобразено със закона поведение на пътя трябва и се взимат на трезво, без употребата на алкохол, е особена отговорност, към която се стреми всяко едно от изданията на социално отговорната кампания „Алкохолът е лош шофьор“. Именно постигането на целите на кампанията е в основата и на дългогодишното партньорство с Министерството на вътрешните работи в лицето на Главна дирекция „Национална полиция“ и отдел „Пътна полиция“. Само с обединените усилия на социалните партньорства може да се търси положителен краен резултат, изразяващ се в съхранение на човешкия живот в процеса, насочен към осигуряване безопасността на движението по пътищата“, споделят от отдел „Пътна полиция“.

Най-дългосрочната кампания у нас срещу шофирането под влиянието на алкохол с четиринадесето издание

Освен обучителни материали в средствата за масова информация, активации за по-младите шофьори в дигиталните медии и тясно сътрудничество с влиятелни лица, които да онагледят случващото се и да представят на водачите алтернатива пред това да шофират пили, тази година от компанията предлагат и практична алтернатива - нови продукти с 0.0% алкохолно съдържание. Това са напълно безалкохолната бира Каменица 0.0% и безалкохолният бирен микс Fresh в два различни вкуса.

„Хората на 21 век все по-често посягат към продукти „без“ – кафе без захар, бургер без майонеза, бира без алкохол. Тенденцията за здравословен начин на живот и нуждата да останеш в контрол на ситуацията все по-често обуславят избора на съвременния консуматор. Смело мога да заявя, че Каменица 0.0% е най-добрата безалкохолна Каменица досега. За да отговорим на нуждите на потребителите за 0.0% опции без компромис във вкуса и да посрещнем засиленото търсене на страхотни вкусови преживявания без алкохол, създадохме Fresh“, сподели Юлиана Борисова, директор „Маркетинг“ в „Каменица“ АД.

Разработена с иновативната „cold contact” технология, новата Каменица 0.0% запазва автентичния бирен вкус и меката пяна на традиционната бира и е решение в случаите, когато употребата на алкохол не е приемлива - при шофиране, спортуване или работа, и позволява да останем със свеж ум, съзнание и фокус. Любителите на леки плодови вкусове могат да освежат деня си с безалкохолния бирен микс Fresh с 67% плодов сок и 32% безалкохолна бира, без консерванти и изкуствени оцветители и само 23 килокалории на 100 мл. И двата нови продукта се предлагат в популярната КЕН опаковка, която съхранява отлично богатите им вкусови качества и предоставя същия хмелов вкус, на който феновете на качествената бира от Каменица се наслаждават от над 141 години.

Най-дългосрочната кампания у нас срещу шофирането под влиянието на алкохол с четиринадесето издание

Кампанията „Алкохолът е лош шофьор“ е израз на цялостната стратегия на „Каменица“ АД да бъде лидер в иновациите на пазара на бързооборотните стоки, бидейки в крак с тенденциите в сектора, и да адресира пряко и открито важните проблеми на обществото, като предлага работещи механизми и продукти за тяхното решение.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...