Образователната платформа срещу киберпрестъпления CyberStudy с награда за най-добра PR кампания КВС Груп в България спечели три награди в конкурса Employer Branding Awards
Обединена българска банка (ОББ) и ДЗИ, част от белгийската финансова група KBC, бяха отличени за три свои креативни проекта в петото издание на конкурса Employer Branding Awards, организиран от b2b Media.

ОББ спечели първо място в категорията Employer Branding PR Campaign за разработването и реализацията на образователна платформа за онлайн безопасност на потребителите – Cyber Study.

Онлайн сигурността и информираността на потребителите за това как да се предпазят от киберпрестъпления остава сред приоритетите за 2022 г. на ОББ и нейните служители.

С първо място в най-новата категория в конкурса - Creative Thinking, бе отличена кампанията „Коледа В Стихове“ – вдъхновяващ проект, който превърна стандартните коледни пожелания в изкуство. В реализацията на проекта се включиха едни от най-обичаните български актьори, които спомогнаха любими български стихотворения да оживеят.

КВС Груп в България получи и трета награда в категорията Employer Branding Idea (по време на пандемия) за иновативния си подход да повиши екипния дух и да зарадва служители и клиенти на компанията със специални концерти-изненади. Те проведоха в различни офиси в страната, а специални гости бяха атрактивните изпълнители Иво Димчев, A.L.EK.S и Керана от Керана и космонавтите.

Престижните награди Employer Branding Awards имат за цел да отличат бизнеси и личности с постижения в областта на изграждането и утвърждаването на работодателска марка за изминалата година. В тазгодишното издание на конкурса бяха получени близо 100 заявки за участие, а експертно жури оцени и класира най-добрите сред тях.

Образователната платформа срещу киберпрестъпления CyberStudy с награда за най-добра PR кампания КВС Груп в България спечели три награди в конкурса Employer Branding Awards

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...