Сега е най-доброто време за поръчка на стоки за Нова година от Китай до България

Въпреки че все още е лято за повечето от нас, за търговците по целия свят зимният сезон вече е в ход. Те са заети да купуват от Далечния Изток подаръци за деца, украса, рекламни материали и други новогодишни и сезонни продукти, защото повечето от тези артикули се внасят в България от Китай. А производството в Китай и транспорта оттам отнема време и това важи още повече за масовите стоки, продавани по време на коледните празници.

Възлагането на поръчките на ранен етап дава достатъчно време за производство, опаковане и подготовка за транспорт. Тъй като потреблението през коледно-новогодишния период е особено голямо, се налага търговеца да поръча при производителя навреме, иначе има вероятност друг търговец да резервира производствения капацитет първи. Трябва да се има предвид и китайската Нова година, по време на която фабриките в цял Китай са затворени. За търговците това значи, че поръчките, които правят сега, трябва да включват и стоки за първото тримесечие на следващата година.


Коледните декорации и играчките са деликатни и често чупливи стоки. Правилното опаковане и обработка по цялата верига на доставка са от решаващо значение за поддържането на качеството на продукта. За да се избегнат усложнения с митническите проверки и освобождаване, трябва при производството и подготовката за транспорт да се спазват стриктно правилата и разпоредбите за безопасността на продуктите в страните по местоназначение.

Поради това точното планиране на запасите, навременните поръчки и ефективните транспортни решения са важни компоненти за успешен зимен търговски сезон. Съществува и необходимост от надежден логистичен партньор. Възлагането на транспорт на компании с опит, развита инфраструктура и ноу-хау, осигурява по-ефективно придвижване на стоките и спазване на графика от китайския производител до крайната дестинация.

Във връзка с това Димчо Димчев, управител на карго-партнер България добавя, „Глобална мрежа като нашата осигурява множество предимства, експертите ни в България и в Китай споделят точна информация за транзитно време, потенциални рискове и оптимални маршрути, за да се избегнат закъснения и други логистични предизвикателства. След 40 години в бизнеса, уверено твърдим, че транспортирането на стоки от Китай е нашата специалност. Екипът ни е опитен и с отлични познания в морския, жп и въздушен транспорт - те могат допълнително да улеснят и сътрудничеството с вашите доставчици."

Сега е най-доброто време за поръчка на стоки за Нова година от Китай до България


За транспорта от Китай до България има няколко варианта:

Железопътен транспорт

Железопътният транспорт между Китай и Европа по новия „Път на коприната“ позволява превоза на товари с транзитно време от приблизително 22-28 дни. Това транзитно време е до 50% по-кратко от морския транспорт, а разходът е до 60% по-изгоден от въздушния транспорт. Затова не е изненадващо че все повече фирми избират този вид транспорт. Добрият екологичен баланс на тази транспортна модалност е „страничен ефект“, който е добре дошъл.

Морски транспорт

Tрадиционно това е най-рентабилната алтернатива, но и с най-дълго транзитно време. То варира от 25 до 50 дни в зависимост от използваните пристанища и комбинация от корабни линии и сухопътен транспорт. „Динамичният транспортен пазар изисква по-бързи алтернативи за задоволяване на нуждите. Освен стандартните решения за доставка през черноморските пристанища или близките до България пристанища в Северна Гърция и Турция, разработихме и експресна услуга. При нея превоза на контейнеризирани стоки от Китай се извършва през Пирея и Копер - така при морската отсечка контейнера пътува директно без да се претоварва на друг кораб. Очакваното транзитно време е близо до железопътния превоз, а цената е по-ниска“, обяснява Димчо Димчев.

Въздушен транспорт

За доставки, които трябва да пристигнат бързо, въздушният транспорт е най-бързият и преди всичко най-надежден избор. Така че ако поръчките закъсняват, авиотранспорта често е единственият вариант. карго-партнер предоставя надеждни доставки по седмичен график или експресни доставки по заявка от Китай до Европа и обратно. Така с всички формалности за подготовката преди излитане и след кацане, пратките от Китай пристигат в ръцете на търговците средно за седем дни.

След пристигането на пристанище, летище или жп гара, стоките подлежат на митническа обработка и в крайна сметка трябва да бъдат доставени и до крайната дестинация. За това също е нужно да се предвидят от един до пет дни в зависимост от вида на стоките и модалността на транспорт. Обмитяването е още едно предизвикателство, което може да възникне във вашата верига на доставки и е поредната причина да се доверите на партньор с цялостен опит с транспорт от презокеански дестинации.

„Често нашите клиенти се опитат да организират доставката си сами и тогава осъзнават колко време и средства им спестяваме. Изборът на подходящата транспортна калкулацията на разходите и анализът на пазара им създават трудности. Поради това транспортът, складирането и другите съпътстващи доставката логистични грижи е удачно да бъдат оставени на тези, които са специализирани в тях. Така участниците във веригата на доставки могат се фокусират върху това, което правят най-добре", казва в заключение Димчо Димчев.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...