SiteGround с четири отличия в годишните “Employer Branding Awards” на b2b Media

Българска IT компания SiteGround, която е един от лидерите в хостинг индустрията в световен мащаб, получи четири отличия за своята работодателска марка и управление на човешките ресурси по време на годишните “Employer Branding Awards” на b2b Media. Компанията е наградена в категориите “Innovation in talent management”, “Employer branding video”, “Excellence in stress management” и “Excellence in Office Space”.

Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд - за иновациите в управлението на талантите, за новите успешни стратегии в HR. В оспорваната надпревара повече от 120 проекта на 60 компании бяха оценявани от независимото жури.

„SiteGround е не просто работно място, а общност, към която принадлежиш - с ценности и пример. Общото за всички четири награди, които спечелихме, е нашият екип, невероятните хора, които работят при нас. Успехът на работодателския ни бранд е естествено продължение на философията ни, в чиято основа стои грижата за служителите и инвестицията в тяхното развитие”, споделя Валентина Кожухарова, мениджър “Човешки ресурси” в компанията.

SiteGround с четири отличия в годишните “Employer Branding Awards” на b2b Media

SiteGround има три офиса в София, Пловдив и Стара Загора. В тях работят 500 служители, като компанията непрестанно инвестира в развитието на техните експертни умения и професионални компетенции.

SiteGround предлага и множество придобивки, в това число съкратено работно време в петък, собствен ресторант и бариста, собствена фитнес зала, допълнителна здравна застраховка, годишни медицински прегледи, психолог, масажи, спортни карти, уникална офис среда, различни традиционни инициативи в подкрепа на физическото, емоционално, личностно и професионално развитие на служителите.

Повече информация за работодателските инициативи на SiteGround вижте ТУК.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...