Вече са факт първите кандидати в конкурса eCommerce Academy Awards 2022

Конкурс за електронна търговия, който търси най-добрите в бранша

Близо месец, след като eCommerce Academy обяви началото на единствения строго профилиран конкурса за онлайн търговци, първите регистрации са вече факт. Проектите на участниците са подадени към жури, съставено от експерти в различни области на бизнеса, и започна тяхното оценяване.

eCommerce Academy Awards 2022 е конкурс, който търси “Звездите на онлайн търговията”, като форматът е стуктуритан по такъв начин, че от най-малките до най-големите онлайн магазини могат да се включват в надпреварата. Всеки търговец, който заяви своето желание за участие в конкурса, ще получи доклад за своя проект, в който ще има обратна връзка от журито по цели 6 групи критерии.

Според очакванията, категориите, които вече са отключени, са “Лична грижа” и “Лайфстайл”, тъй като те включват в себе си най-много подкатегории продукти и интересът към тях е изключително голям. Повече за кандидатите, включили се в тях, може да прочетете на сайта на Академията, както и в социалните канали на Академията.

Онлайн магазините, които искат да премерят сили в конкурса и да получат обратна връзка за своите проекти, могат да заявят участие в 12 основни и 3 специални категории.

Важно е да се подчертае, че регистрацията в конкурса носи ползи за всеки кандидат, които надхвърлят регистрационната такса.

Всеки, който заяви участие и спази общите условия на конкурса, получава ваучер на стойност 100 лв. от Delta.bg, компания, предлагаща хостинг услуги, и статия в един от медийните ни партньори - Netinfo. Като към всичко това се прибави и публичността, която носи регистрирането за конкурса, както и възможността клиентите и партньорите да подкрепят кандидата, генерирането на допълнителен трафик към електронния магазин, обратната връзка от доказани експерти, ползите наистина стават доста.

Хората, които застават зад проекта вярват, че този конкурс се появява в точното време и ще е изключително полезен за всички, за да подобри цялостно бранша електронна търговия в страната. 

Конкурсът търси да събере на едно място най-добрите онлайн магазини, за да отличи “Звездите на онлайн търговията”, защото добрите практики трябва да се споделят, а и всеки може да вземе нещо за себе си от този “клуб на успелите”.

Вече тече периодът на стандартната регистрация, като онлайн търговците могат да се включат в конкурса и да заплатят по-ниска такса за участие до края на месец юли,  после цената се вдига. Крайният срок за кандидатстване е 30-ти август 2022. 

Вижте всички ползи, бонуси, преференции и награди, които носи участието в конкурса, а след това направете своята регистрация ТУК.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...