Travi@ta CRMTravi@ta CRM се използва в различни страни по света от компании като AXA, KBC Group, AIG, Allianz

Travi@ta, едно от най-популярните решения за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) в застрахователния сектор, официално стъпи на родна земя. Това стана по време на специализирано събитие за ИТ технологии във финансовите институции. При представянето стана ясно, че Travi@ta навлиза в България с мащабен проект по внедряване в едно от водещите застрахователни дружества у нас – ДЗИ. Новината беше лично оповестена от Милен Манчев, Търговски директор, Microsoft Business Solutions в Microsoft.

Travi@ta е разработен на базата на Microsoft Dynamics CRM с идея да оптимизира работните процеси при застрахователите и брокерите, като им предостави инструмент за цялостно управление на търговските и маркетинговите им дейности. Софтуерната система покрива всички ключови моменти в застраховането: отразява свързаността между физическите и юридическите лица, съхранява цялостна история по оферти, полици и щети, и помага в идентифицирането на възможности за нови продажби и допълнителни покрития.

Travi@ta осигурява на общо- и животозастрахователните дружества пълен поглед върху работата на дистрибуционните канали, поддържайки и управлявайки електронни досиета за всеки от посредниците си (агенции, офиси, агенти, брокери), включващи договори, комисионни, проведени обучения, продуктови портфейли, цели, сегментации и много други. Цялата информация се събира в единна база данни, така че служителите няма нужда да прескачат между различни приложения, което значително подобрявя ефективността им.

Базирано на Microsoft Dynamics CRM, Travi@ta предоставя автоматична интеграция с останалите софтуерни продукти на Microsoft - Outlook, Excel, SharePoint, Skype и др. Това допълнително подпомага работния процес, улеснява комуникацията и повишава производителността на служителите.

Travi@ta се предлага у нас от Intelligent Systems Bulgaria – водещият партньор на Майрософт за системите Microsoft Dynamics ERP и CRM за региона. Освен допълнителна информация, на сайта на компанията има линк към 30-дневна тестова версия на CRM системата за всички застрахователни дружества, които искат да изпробват софтуерното решение.

Вижте още:

Министерството на иновациите и растежа подпомага бизнеса със 146 млн. леваНа 29-и ноември в София фондация Център за енергийна ефективност „ЕнЕфект“ заедно с общинска...