1367650Големият роден алпинист Боян Петров стана част от атрактивна фотосесия по случай 15-годишнината на лидерите на пазара на оптични продукти в България – верига оптики Grand Optics и Joy Optics. Българската гордост застана пред обектива само месец преди да поеме на експедиция към връх Гашербрум II. Това ще е втори опит да изкачи този връх, след като през юли 2009 г. стига на 40 м от най-високата точка, но се отказва, защото преценява, че няма да успее безопасно да премине опасен ръб с ледени козирки. Изкачването е част от мащабния му проект "Българин към 14x8000".

Мъжът на 2016-та годинa прие поканата да се включи в серия от снимки, направени  в живописния катерачен обект "Комините“ на Витоша , за да отбележи символично покорените от веригата върхове за последните 15 години от основаването й.

"Хубавото на върховете е, че от тях виждаш другите върхове и разбираш колко много имаш да работиш", сподели наскоро Боян Петров в книгата си "Първите седем" и именно тези думи се превърнаха в послание на юбилейната кампания на Grand Optics и Joy Optics.

Не случайно именно обичаният български алпинист се включи в юбилейната кампания на двете най-предпочитани оптики у нас „15 години на върха”. С непобедимия си дух и борбена натура, той се превърна в живо доказателство на твърдението, че човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му и, че и най-високият връх би могъл да бъде покорен, когато двигателят към целта е съчетание на мотивация, желание и воля. Именно тези три фактора, в комбинация с истинска грижа за здравето на своите клиенти, превръщат Grand Optics и Joy Optics в предпочитаните от мнозинството оптични центрове.

По случай 15-тия си рожден ден веригата оптики Grand и Joy Optics подаряват втори чифт очила с всеки закупен!

По случай своя 15-ти рожден ден, Grand Optics и Joy Optics правят страхотни подаръци до 21 май включително: всеки закупил един чифт диоптрични или слънчеви очила, получава втори безплатно. Предложението важи в цялата търговска мрежа, обхващаща 37 специализирани обекта, разположени в най-големите градове на България - София, Варна, Бургас, Пловдив, Стара Загора, Плевен и Враца.

„За 15 години, откакто сме на пазара, наблюдаваме сериозен прогрес в грижата на българина за зрителното му здраве, наложен до голяма степен от променящите се условия на живот.“ – споделя Георги Симов, търговски директор на оптики Grand и Joy Optics. „Все повече хора осъзнават предимствата на очилата за специфични дейности, които подпомагат комфортното зрение, особено при работа със смартфони, таблети и компютри. Затова все по-търсени са очилата с т.нар технология „дигитални стъкла“, които минимизират умората при продължителна работа с електронни устройства и в едновременно предпазват очите от вредната синя светлина със специални филтри”, обяснява г-н Симов.

Също така, ставащата все по-популярна култура на туризъм и практикуване на спортове на открито, налага нуждата от носене на слънчеви очила, със задължителен UV филтър и поляризация, на открити места с интензивно лъчение. Затова в актуалната фотосесия за 15-годишнината на Grand и Joy Optics можем да видим Боян Петров с едни от най-висококачествените и модерни марки очила, предлагани в магазините на компанията.

Вторият чифт очила е изключително важен в съвременното ни забързано ежедневие. Липса на отговорност е да спреш да извършваш основните си дейности, поради счупване или изгубване на очилата.

Повече информация за кампанията „15 години на върха“ и актуалната промоция „Купи 1 чифт очила, вземи 2“ може да откриете на официалните уебсайтове www.grandoptics.bg и www.joyoptics.bg.

1367650-1
 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...