Bright Awards 2021 отличи най-добрите пр агенции и комуникационни проекти в БългарияAll Channels Communication Group стана агенция на годината, а PR Play грабна първото място за кампания на годината

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) връчи 11-тите годишни награди BAPRA Bright Awards на официална церемония под надслов „Енергия за промяна“. В конкурса се състезаваха кампании и проекти, реализирани през последните две години (2019 – 2020 г.). Събитието се състоя в столичния клуб Театро и беше излъчвано онлайн във Facebook на BAPRA Bright Awards.

Въпреки тежката обстановка, породена от COVID-19 пандемията, в тазгодишното издание на конкурса кандидатстваха 141 проекта, а в категория „Агенция на годината“ се бориха 7 претендента. Подадени ентрита имаше във всички категории, с изключение на „Политическа кампания“.

Победителите бяха определени от 34 международни PR и комуникационни експерти от световна величина. Председател на журито беше Нитин Мантри – президент на The International Communications Consultancy Organisation. Той се включи онлайн в церемонията и поздрави всички участници в конкурса с думите: „Това е първият път, в който съм жури в BAPRA Bright Awards и съм впечатлен от високия стандарт на работа на претендентите в конкурса. Искам много да благодаря и да поздравя цялата комуникационна индустрия за прекрасния начин, по който са се справяли. Въпреки трудностите, ние сме станали малко по-добри хора. Всички станахме по- сплотени като индустрия и намерихме нови източници на решимост. Заедно ще продължим да работим за едно още по-обещаващо бъдеще.“

„Всички тази вечер сте победители! Поздравявам ви за вашият професионализъм, лидерство, приятелство и човещина, без които никой в тези тежки условия не би могъл да стигне до тук. За мен е чест да съм ваш председател и приятел“, каза Камелия Димитрова, председател на БАПРА за 2021 – 2022 при откриването на церемонията по награждаването.

Престижният приз „Агенция на годината“, журито присъди на All Channels Communication Group. Второто място е за M3 Communications Group, а бронзът взе United Partners.

Победителят в специалната категория „Кампания на годината“ е PR Play за проекта „Заедно за повече здраве“. Втората награда бе връчена за кампанията „Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм“, All Channels Communication Group. Третото място си поделиха кампаниите „Старт 5G България“ (D:istinkt) и „National Geographic Bulgaria - Planet or Plastic?“ (All Channels Communication Group).

Всички отличени компании и проекти са:

1. Комуникации към крайни потребители:

1-во място: Ракия от плодовете на дипломацията, proof.
2-ро място: #събудисеслед6, proof.
3-то място: Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм, All Channels Communication Group

2. Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт):

1-во място: National Geographic Bulgaria - Planet or Plastic?, All Channels Communication Group 2-ро място: Премини през трудностите, премини онлайн, proof.
3-то място: Заедно напред, BBDO Group/ Proximity Sofia

3. Специално събитие или лансиране:

1-во място: Европейската комисия и точната ескейп стая за теб, M3 Communications Group, Inc. 2-ро място: SHELL – форум „Бъдещето на мобилността“, M3 Communications Group, Inc.
3-то място: Онлайн среща на върха на комуникационния форум в Давос, M3 Communications Group, Inc.

3-то място: Портрети от фон дьо тен, proof.

4. Кампания за корпоративна социална отговорност:

1-во място: Избери любовта, не омразата, proof.
2-ро място: Нестле за живей активно!, APRA Porter Novelli BCG
3-то място: "Национална финансиада" 2020 на Банка ДСК, MSL Publicis Groupe Bulgaria

5. Комуникации в публичния сектор:

1-во място: GIVE 2 GROW, United Partners
2-ро място: Европейска комисия – #ИмашПраво, M3 Communications Group, Inc. 3-то място: Да преподаваш е яко, PR Point

6. Инфлуенсър маркетинг кампания:

1-во място: Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм, All Channels Communication Group
2-ро място: Портрети от фон дьо тен, proof.
3-то място: Дигитални скаути, d:istinkt

3-то място: Philips OneBlade Gaming Challenge, All Channels Communication Group

7. Кампания за работодателска марка:

1-во място: Paysafe 360 виртуален Java лов: Завръщането на изгубения Bit, United Partners 1-во място: Accenture България: Равни в работата, заедно в успеха, Paragraph 42
2-ро място: върни се в България, добра оферта е, proof.
3-то място: Paysafe loves tech, United Partners

3-то място: Kaufland "Разчитайте на нас" кампания за работодателска марка, MSL Publicis Groupe

Bulgaria

8. Вътрешни комуникации:

1-во място: Кампания за вътрешни комуникации на Аурубис България, AMI Communications

2-ро място: Свързаност, която оставя следа: Човешкото лице на корпоративните ценности, Interimage

3-то място: Gilat – Пространство за иновативни идеи, M3 Communications Group, Inc.

9. Кризисни комуникации:

1-во място: Локхийд Мартин за изтребители F-16 Блок 70, AMI Communications 2-ро място: Старт 5G България, d:istinkt
3-то място: Концесионера на Летище София, AMI Communications

10. Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел:

1-во място: Как въведохме Digital Office и останахме заедно?, Eurobank Bulgaria AD (Postbank) 2-ро място: Дни на подкрепа 2020, TELUS
3-то място: #YouthEmpowered (GoesDigital), Coca-Cola HBC Bulgaria

11. Награда за ПР иновации:

1-во място: Spirit Трансформации - COOL библиотеки, HubAhead 2-ро място: премини през трудностите, премини онлайн, proof. 3-то място: IKEA: Балкон Артист, Paragraph 42

Медийни партньори на церемонията бяха: Мениджър нюз, Инвестор Медия Груп, в. „24 часа“, B2B медия, сп. „Твоят бизнес“.
Партниращите организации бяха Български форум на бизнес лидерите, Българска асоциация на комуникационните агенции, IAB България

Домакин на церемонията по награждаването бе Theatro Club.

Вижте още:

• Застрахователният сегмент е разделен регионално според пазарите, на които Generali оперира• Уди Брадфорд (Woody Bradford) ще заеме позицията на...