Българската асоциация на рекламодателитеНа специална гала церемония в хотел Hilton София вчера бяха връчени наградите на Българската асоциация на рекламодателите – BAAwards 2015. На събитието бяха отличени най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации за изминалата година, както и техните автори – агенти на промяната на българския пазар.

В конкурса „Наградите на БАР 2015“ се състезаваха 30 проекта, представени от 19 компании. На церемонията бяха връчени 13 награди в 7 категории. С награди си тръгнаха представители на Coca-Cola, Белла, Unilever, Данон Сердика, Санофи-Авентис, Мобилтел, Пощенска банка, Загорка, Актавис и Тойота.

Светлана Димитрова от Coca-Cola Company България получи награда за старши маркетингов специалист в категорията „Нов продукт“ за кампанията “Стартиране на Cappy Pulpy в България”, а Елиза Грънчарова получи награда за старши маркетингов специалист в категорията „Корпоративна социална отговорност“ за кампанията “Заедно за по-добро образование”. Coca-Cola Company България взе и още една награда на БАР - за най-добър маркетингов екип в категорията „Корпоративна социална отговорност“ за кампанията “Купата на Coca-Cola”.
 
Денислав Георгиев от Белла България беше отличен като младши маркетингов специалист в категория „Продуктова иновация“ за кампанията “Leki Don Grill”. Белла България получи и награда на БАР за най-добър маркетингов екип в категория „Спонсорство“ за кампанията “Национално турне на “Комиците” – “Смях Народен”.

Илина Ангелова от Unilever България стана „агент на промяната“ с награда в  категория „Продуктова иновация - най-добър старши маркетингов специалист“ с кампанията “Въвеждане на пазара на Калиакра с вкус на масло – първият маргарин в България с вкус на масло”.

Индивидуални награди на БАР получиха още Елена Петрова от Данон Сердика в  категория „Активиране на марка – най-добър младши маркетингов специалист“ с кампанията “ДЗП минава всякакви граници” и Валентина Белчева от Санофи-Авентис в  категория „Активиране на марка – най-добър старши маркетингов специалист“ с кампанията “Върни баланса в ежедневието си”.

Екипни награди на БАР бяха връчени на Мобилтел България в категория „Корпоративен ребрандинг“ за кампанията “М-Тел: “Ти водиш.” Кампания по репозициониране на марката”, и на Загорка в категория „Нов продукт“ за кампанията “Загорка Maxx – Всяко време е време за нещо специално”.

Бяха отличени още и маркетинговите екипи на Пощенска банка в категория „Релансиране на продукт“ за кампанията „Спестовен жилищен кредит“, и Актавис в категория „Продуктова иновация“ с кампанията “ПарацетаМакс сашета – иновативният парацетамол”. Маркетинговият екип на Тойота Балканс грабна награда в категория „Активиране на марка“ за кампанията “С Toyota UpGrade получаваш повече”.


Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, коментира: “Конкурсът Наградите на БАР-2015 отличава най-добрите в маркетинговите комуникации. Като показва постиженията им, той дава надежда за професионална реализация в България”.

Вижте още:

На 5 август 2022 г. Обединена българска банка (ОББ), част от белгийската финансова група KBC, и Националният гаранционен фонд (НГФ), част от групата на Българската...