Частно училище „ЕСПА” с кауза „за да останат учители в училище”ЧСУ „ЕСПА” стартира социално отговорна кампания „Да си учител е достойно” с мисия да останат учители в училище. Инициативата стартира на 1 юни 2021 г. и си поставя следните основни цели:
 
● Да покаже важността на българския учител за израстването на децата и градивната му роля в цялото общество;
 
● Да насърчи младите хора да изберат учителската професия,  за да останат да работят в училище.
 
„Вярваме, че в тези трудни за всички времена, е повече от важно да изразим уважението си с дълбок поклон пред ежедневните усилия на българския учител, като основна движеща сила за изграждането на здрава и работеща образователна система.

Целта ни е да покажем добрите примери на младите български учители, решили да останат в училище, въпреки предизвикателствата, пред които бяха принудени да се изправят. С това вярваме, че ще допринесе повече млади хора да изберат учителската професия и да я превърнат в своя мисия“, коментира г-жа Елена Немцова, основател на ЕСПА.
 
Училище „ЕСПА” приканва всички български училища да се присъединят към каузата като споделят линка на страницата на кампанията https://www.facebook.com/DaSiUchitelEDostoino

В хода на първия етап от кампанията, 1 - 30 юни,  ще очакваме личните вълнуващи истории на български учители. Тук всеки ще може да изрази и благодарност към свой любим преподавател.
 
Повече за кампанията, както и за партньорите, които я подкрепят, можете да научите на www.espa-bg.com

Станете партньор и популяризирайте кампанията „Да си учител е достойно” като заявите желанието си тук: https://bit.ly/3hIqHJ3

„Да си учител е достойно” е социално отговорна инициатива на ЧСЕУ „ЕСПА” за насърчаване на младите хора да изберат учителската професия и да останат в училище.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...