„Златно сърце” на списание Business LadyДвадесет и два благотворителни проекта и социални инициативи в общо 11 категории получиха официално признание във второто издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” на списание Business Lady.
Церемонията се състоя на 5 ноември 2015г. в хотел Хилтън, София.

Сред наградените имаше представители на частния сектор, медиите, образователните институции и неправителствените организации. В каузата „Спортни инициативи“ бяха отличени усилията на Актавис в подкрепа на футболния клуб „Марек” и цялостната социална отговорност на бутилираща компания „Хисар” в областта на спорта.

В каузата „Здравеопазване и здравни инициативи“ награди получиха GSK Bulgaria за кампанията си „Приказки без край”; медицински комплекс „Сердика” за социалните услуги, които предлага на своите пациенти; Пощенска банка за проекта „Най-добър старт за всяко дете“.

Девня Цимент пък грабнаха приза в две категории - „Здраве и безопасност на работа и зелена планета“, респективно за Политиките си по Здраве и безопасност на работа и Опазване на околната среда.

 „Златно сърце” на списание Business LadyКока Кола ХБК България беше отличена за втора поредна година, този път за зелената си инициатива „Моят зелен град” в каузата „Зелена Планета“.

В една от най-широко застъпените в тазгодишното издание на „Златно сърце” категории  „Цялостна социална отговорност и благотворителна дейност“, признание получиха три организации – Фабрика за майонеза „Краси” и Рефан България, които бяха отличени за цялостния си принос за множество здравни, културни и социални кампании.

Евромаркет Груп бяха наградени за подкрепата на различни образователни, културни и спортни инициативи. В каузата „Подкрепа на беззащитните“ тази година заслужени овации обра Училище ЕСПА за своя социален проект „Акция Милосърдие - От деца за деца”.

Тед Бед ЕАД бяха отличени за своя принос в сферата на „Културните Проекти“, а Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ) получи награда за инициативата си „Академия за новите бизнес лидери” в ресор „Образователни кампании“. В категория „Медиите и социалните каузи“ бяха отличени три обществено отговорни проекта – „Аз спортувам с The Voice”, на радио и телевизия The Voice; „Международни конференции: Образование и бизнес”, на медийна група Bulgaria ON AIR и „Пътуващо лятно кино с БНТ 1”, на Българската национална телевизия.

В категория „Неправителствени организации в действие” награди получиха няколко организации. Фондация „Майки за донорството”, които подпомагат бездетни двойки в борбата им да имат дете, както и Зонта клуб София за подкрепата на деца, лишени от родителски контрол и жените – надомни работници. Сред отличените бяха още Ротаракт клуб „София-Тангра” за кампанията им „Нашият език – това сме ние” и фондация „За нашите деца”, които набраха 150 000 лева за осигуряването на приемни семейства за десетки деца в шестото издание на „Вечер на добродетелите”. Рекламна агенция „Ай Ду Адвъртайзинг” пък грабна приза в категория „Иновативни КСО практики“ за своя оригинален социално отговорен модел „Дари чрез бизнес партньор”.

*b2b Media е медиен партньор на събитието.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...