Катя ДимитроваКатя Димитрова, основател и собственик на ПР агенция „Интеримидж“, пое председателството на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) за периода 2016-2018 г.

Тя прие поста от досегашния председател на Управителния съвет - Деница Сачева, основател на ПР агенция Intelday Solutions, на извънредното Общо събрание на БАПРА на 30-ти май 2016г. Г-жа Сачева се оттегли, за да заеме поста на заместник-министър на труда и социалната политика.

“За мен е чест и голяма отговорност да представлявам българската ПР индустрия, която макар и млада, се развива ускорено, а резултатите са впечатляващи. Става дума за внушително число професионални ПР кампании, както за корпоративни клиенти, така и за значими обществени каузи. Професионалистите в нашите редици са важен глас в големия диалог с обществото, генерирайки идеи и предоставяйки обективна и изчерпателна информация. Част от нашата мисия е да спомагаме за положителни промени в стереотипите на мислене и поведение в интерес на гражданското общество. В качеството си на председател на БАПРА се ангажирам да работя за безупречния имидж на нашата професия, чийто източник е предлагането на висококачествени комуникационни услуги, както и за цивилизована професионална среда, основана на лоялна конкуренция“, сподели Катя Димитрова, новоизбраният председател на УС на БАПРА за 2016-2018 г.

Общото събрание утвърди следния състав на Управителния съвет на БАПРА:

1.    Катя Димитрова – председател на УС;
2.    Максим Бехар – член на УС;
3.    Александър Дурчев – член на УС;
4.    Камелия Димитрова – член на УС;
5.    Мария Гергова-Бенгтссон – член на УС;
6.    Николай Неделчев – член на УС;
7.    Ружа Загорска – член на УС.

С новия избор се утвърждава тенденцията през последните години за силната роля на жените в управлението на тази водеща професионална организация. И в миналото председатели на БАПРА са били уважавани лидери в българската ПР индустрия като Максим Бехар, Любомир Аламанов, Александър Дурчев и Николай Неделчев.

***

Катя  Димитрова е магистър по масови комуникации от УНСС, София. Провежда професионални специализации по ПР и кризисен мениджмънт в Белгия и Германия. Владее свободно четири чужди езика: английски, френски, испански и руски.  Основател е на ПР агенция „Интеримидж“ и управляващ партньор на „Интерпартнерс комюникейшънс“ – една от първите комуникационни агенции у нас, създадена през 1992 година.
Постоянен консултант е на борда на директорите на клуб „България-Белгия-Люксембург“, индивидуален член  на IPRA и консултант по редица публични проекти като Дни на Белгия в България, „Do the Right Mix – Придвижвай се разумно!“ и „Будно поколение“ на Европейската комисия, проекти на Национална агенция за приходите, както и корпоративни проекти на BHTC, Deichmann, BILLA, Ytong и др.

Вижте още:

• Застрахователният сегмент е разделен регионално според пазарите, на които Generali оперира• Уди Брадфорд (Woody Bradford) ще заеме позицията на...