На 30-ти март в Capital Fort, София ще се проведе Employer Branding Best Practices- конференция за изграждане и управление на “работодателска марка”, за което са поканени петима експерти от LinkedIn, McDonalds, HP и Leadership Forum, Лондон  с международен опит в компании като Este Lauder, AIG, Unilever, British Petroleum и т.н., които ще споделят опита си и конкретни методи от собствената практика в някои от най-желаните работодател в света.

По време на събитието участниците ще получат задълбочени познания в следните основни теми:

  • Създаване и внедряване на уникално стойностно предложение като работодател - създаване на уникално стойностно предложение като работодател - от опита на HP;
  • Какво привлича и задържа служителите в компанията
  • Как да създадем положителни преживявания за кандидати и служители - от опита на McDonald’s 
  • Използване на мобилните технологии и социалните мрежи за привличане на таланти - Как се повишава с 40% броя на кандидатстващите на силно конкурентен пазар?
  • Създаване на ангажиращи послания и посланници на бранда в Социалните мрежи - опит от LinkedIn и още!

Конференцията е насочена към изпълнителни директори и собственици на бизнес, HR директори и мениджъри, специалисти по набиране и подбор, мениджъри и експерти по Маркетинг, PR & Комуникации, които са пряко ангажирани с привличането и задържането на таланти в компанията.  Местата в залата са ограничени до 150 души, а организаторите от ToTheTop Agency очакват да разпродадат билетите до края на Януари 2018.

Повече за лекторите и предстоящото събитие можете да научите на: www.employerbranding.bg

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...