На 23 ноември от 16.30 до 18.00 часа в Конферентна зала на СУ „Св. Климент Охридски“ (Ректорат, Северно крило, етаж 2, Огледална зала) ще се проведе дискусионен панел на тема „Дигиталните комуникации като канал за промотиране на иновации и start up проекти – възможности и перспективи“.
Дискусията се организира от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) и е част от второто издание на „Денят на Бернайс”.
В нея ще участват високопрофилни говорители, които ще представят гледните точки на институциите, инвеститорите и start up-ите за ролята на дигиталните комуникации в процеса на изграждане на успешни нови бизнес проекти.
Сред участниците са:
- Стоян Ставрев - член на УС на КРИБ и основател на Българска консултантска компания;
- Емилия Хубавенска – специалист „Комуникации и публикации“ към DG Connect (Directorate General) на Европейската комисия, Брюксел;
- Златка Димитрова - координатор на „Образование България 2030“;
- Крис Георгиев - онлайн предприемач, член на борда на StartUP Foundation;
- Марияна Хаманова – управляващ директор на Cleantech България;
- доц. д-р Миланка Славова - преподавател в УНСС и координатор за България на проекта JEMSS (Joint European Masters in Digital and Social Media Marketing)
- Христо Чернев - съосновател и изпълнителен директор на Taxi Me;
- представители на инвестиционните фондове LAUNCHub и NEVEQ и Асоциацията на българските лидери и предприемачи (ABLE Bulgaria), членове на БДВО.
Входът за участие е свободен.
След финала на дискусията ще бъдат обявени победителите от едноименния конкурс, посветен на дигиталните комуникации и start up, в който се съревновават студентски екипи от няколко университета.
„Денят на Бернайс” 2015 се осъществява с любезното съдействие на Samsung, Mtel, Dea Advertising и с медийното партньорство на ngobg.info, Медиите на 21 век, b2b Media и mkt360. Криейтив партньор на събитието e The Smarts, а негов домакин – СУ „Св. Климент Охридски”.
*b2b Media е медиен партньор на събитието.