Годишни награди за отговорен бизнесКонкурсът на БФБЛ е отворен за всички компании независимо от техния размер или сфера на дейност.

Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) обяви старта на номинациите в своите Годишни награди за отговорен бизнес. Кандидатурите ще се приемат онлайн през следващите два месеца с крайна дата 15 януари 2016-та година.

Най-престижният конкурс за корпоративна социална отговорност у нас се провежда за 13-а поредна година и е отворен за всички компании, реализирали или подкрепили инициативи в социалната сфера.

Целта на Форума като организатор на конкурса е да поощри и популяризира компаниите, които инвестират в каузи с висока обществена стойност и чрез вдъхновяващия им пример да стимулира и много други да ги последват.

„Щастливи сме от факта, че философията на бизнес етиката и отговорното бизнес поведение се споделя от все повече компании у нас, които подхождат  изключително сериозно към своите ангажименти към околната среда, служителите, образованието, здравеопазването и други социални сфери. Наблюдаваме стабилен ръст в броя на фирмите, които инвестират ресурси в проекти с добавена стойност за обществото и така трайно променят средата, в която живеем. Искаме да отбележим и отпразнуваме техните усилия, вярваме, че те ни приближават до нашата цел да направим България по-добро място за инвестиции, работа и живот”, отбеляза Ираван Хира, председател на БФБЛ.

Категориите, в които се състезават компаниите, са шест, а един от всички номинирани проекти получава и специалната награда „Енгейдж” за ангажираност на служителите в социалните инициативи.

За Годишните награди за отговорен бизнес 2015  могат да кандидатстват компании от цялата страна независимо дали са членове на Форума или не. Номинациите се правят онлайн на www.bblf.bg, а крайният срок за подаване на кандидатури е 15 януари 2016 г. Носителите на Наградите за отговорен бизнес 2015 ще бъдат обявени на официална церемония през февруари 2016 г.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...