За някои компании обуването на маратонки на работното място е немислимо, а за други, спортните обувки са част от ежедневието, на работа и извън нея. На 22 март това няма да има значение, защото е Ден на Маратонката и всички могат да обуят спортните ...
Heineken 0.0в новслим кен от 330 мл. вече е част от портфолиото на марката в България. Нашата страна е първият пазар, който ще предложи Heineken 0.0в нова елегантна опаковка, която се допълва и от нова визия. Новият, свеж дизайн ...
Традиционно 70% от възпитаниците на Академията започват работа в ИТ сектора до 1-2 месеца от завършване, след което и останалите
София, 19 март 2019 г. – Телерик Академия – водещата образователна организация за летящ ...
В първата задача от ученическия конкурс-обучение „Работилница за репортери 2019“, участниците ще създават есе на тема „Пътищата, които водят към дома“
Над 120 ученици от 25 училища в 11 общини от западна България започват днес своето шестседмично ...
12 нови конкурсни категории предизвикват професионалистите в бранша
Българската асоциация на ПР агенциите ( БАПРА ) започна набирането на кандидатури в десетото юбилейно издание на BAPRA Bright Awards - единственият конкурс в сферата на ...
На 21 март 2019 г., в хотел Маринела, зала EFE ще се проведе ТОП бизнес събитието„BUSINESS EXCELLENCE 2022”и Годишните награди „КОМПАНИЯ НА ГОДИНАТА”.Организатор на инициативатае групата на списаниятаBulgaria Business Reviewи Business Lady. Нетрадиционен ...
Вчера, 13.03. 2019 г., 91студенти от Университета за архитектура, строителство и геодезия (УАСГ)посетиха централния офис на строителната компания Cordeel Bulgariа за връчването на задания за проектите, които трябва да разработят за инициативата „Talents for the ...
С тържествен водосвет, отслужен от митрополит Антоний, митрополит на Западно- и Средоевропейската епархия на Българската православна църква, Българо-американска кредитна банка откри обновената си сграда на ул. Кракра № ...
Experian България дари близо 70 000 долара на Фондация „Конкордия България“ и на Фондацията за социална промяна и включване(ФСПВ). Целта на компанията е да създаде устойчиви партньорства, насърчавайки своите служители да допринасят ...