Инициатива на Lidl за балансирано хранене с признание за „Образователна идея“Лидл България взе първа награда в шестото издание на Годишните награди на B2B Media в категорията за „Образователна идея“. Компанията получи отличие за своята инициатива за здравословно и балансирано хранене - „Умници гладници“. Инициативата се организира в партньорство с Асоциация „Родители“ и със съдействието на Министерство на образованието и науката.

Умници гладници“ има за цел да представи темата за здравословното и балансирано хранене по забавен и интересен начин на децата в училище. Над 250 учители от 100 училища в София, Пловдив и Варна се включиха в информационни срещи, а близо 900 ученици участваха в провеждането на открити уроци по темата. В резултат на проведените активностите, тази есен предстои да бъде издаден специален сборник, в помощ на учители и родители. Той ще бъде предоставен на всички училища в страната със съдействието на МОН.

Признанието за „Умници гладници“ още веднъж затвърждава усилията на компанията да инициира и подкрепя проекти, които помагат на родителите в грижата им за техните деца.

За поредна година конкурсът на B2B Media награди най-иновативните компании, както и социално-отговорните кампании, които използват иновативното мислене за постигане на значими резултати. Наградата от тази година е поредното отличие, което веригата получава за своите инициативи. В миналогодишното издание на конкурса, Лидл България спечели две първи места в категориите за „Социален проект“ и „Социално отговорна кампания на годината“.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...