1413374Всеки може да номинира ефектни визуални решения в тазгодишното издание на Dibla Design Awards

Българските годишни награди за интериорен дизайн вече са в активна фаза и набират заявки за най-впечатляващите решения на дизайнери, архитекти, инвеститори и визуални специалисти. Инициативата е на Националната платформа за интериорен и продуктов дизайн „Дибла“, а оценките ще бъдат поставяни от 16-членно международно жури. Заявки се приемат до началото на ноември, а събитието за връчване на наградите ще се проведе на 22 ноември в столичния Sofia Event Center.

Освен ключовата в кампанията награда за „Дизайнер на годината“, организаторите ще отличат и реализирани интериори в още две основни категории – за обществени обекти и за жилища. При жилищните интериори подкатегориите са „Апартамент“ и „Фамилна къща“, а в другата секция заявките са разделени на пет типа обекти – „Нощен клуб“, „Ресторант“, „Заведение/бар-ресторант“,  „Офис/работна среда“ и „Магазин/изложбена площ“. Победителят във всяка от тях ще получи грамота и специален знак, а за най-добрия дизайнер на България е отредена авторска бронзова статуетка.

Новост при кампанията е, че всеки посетител на заведение или ресторант може да номинира интериора му в сайта www.dibla-awards.com. Впоследствие организаторите ще предложат на съответния обект и неговия интериорен дизайнер участие в конкурсната програма, а финалният списък с номинирани жилищни и обществени интериори ще е ясен в средата на ноември.

Кулминацията на Dibla Design Awards ще е впечатляващата церемония на 22 ноември, когато над 600 гости ще аплодират отличените интериори. Организаторите все още не разкриват детайли около официалното събитие, но основният гост на афтър-партито в столичния Sofia Event Center вече е ясен. За да завърши подобаващо кампанията и специално за Dibla Design Awards, у нас ще пристигне световноизвестният немски продуцент DJ Tarkan.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...