Кой взе призовете в Националния конкурс “Най-зелените компании в България” 2022?

Наградата „Зелена личност“ беше връчена на Виктория Бисерова,  инициатор на първата в Европа безплатна плажна библиотека и на националната кампания „Стара хартия за нова книга“, която обединява грижата за природата и любовта към четенето.

За втора година Президентът Румен Радев откри с видео обръщение официалната церемония по награждаване на участниците в Националния конкурс. Призове връчиха министърът на околната среда и водите Борислав Сандов и зам. министърът на енергетиката Пламен Данаилов.

Инициативата се провежда за 12 път, а организаторите от b2b Media oще продължат да предизвикватбизнеси и организациикоито имат зелени идеикампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда да показват своите постижения

Над 100 заявки от различни компании бяха разгледани и оценени от експертното жури на конкурса. За първи път беше връчен специален Приз „Зелен преход на ОББ“. Наградените са: 

За зелена трансформация – Ингилиз груп

За зелени иновации – Ел Драйв

За зелени сгради – БГ РЕИ

Кой взе призовете в Националния конкурс “Най-зелените компании в България” 2022?


А ето и останалите отличени в надпреварата:

Голямата награда тази година грабнаха Кауфланд, които получиха още няколко призови места в отделните категории.

Сред отговорните бизнеси и организации, имаше също общини, неправителствени структури, а също и медиите със свои зелени инициативи. Наградата “Зелена медия” си поделиха HEALTH TV и платформата Дир бг.

С две отличия си тръгнаха УКО БЪЛГАРИЯ, а Уникредит с цели 5.

ВиК Благодевград са призьорите в Енергетика, воден сектор, докато вТехнологии, IT продукти и услугиотличието отиде приАкронис България.

Най-добри в категория Зелена иновация се оказаха РЕМИКС ГЛОБЪЛ ЕАД, а номер едно в Автоиндустрия, транспорт и логистикаса ДИСКОРДИА  АД.

Сред Обществени организации, общини и държавни структуризлатото беше заОбщина Банско, а в Био индустрия, зелен бизнес, бюти индустрия за СТАР-БГ.КОМ.

Сред най-награждаваните компании бяха Девин, Кауфланд и Уникредит – всяка от тях с множество призове в различни категории на конкурса.

Най-силен проект в раздел Хранителна индустрия, сектор „услуги”, търговия показаха ЛИДЛ БЪЛГАРИЯ, а най-добри в Устойчиви политики са Шел България.

Пощенска банка са отличниците в категория Зелена образователна инициатива и Зелена идеяа Интеримиджв Зелена ПР кампания.

Първото място за Зелена CSR кампания е за Икеа, за Зелена инициатива е за Schneider Electric България, а за Иновация от рециклирани материали – Билла България.

Наградата за Зелени продукти взеха Банка ДСК, а в категория Строителство, недвижими имоти, фасилити мениджмънт - Lion’s Head Management.

Призът Зелени стартъпи отиде при Фуудобокс 2021, а ето и списък на авторите и журналистите, отличени в това издание на конкурса със Зелено перо:

Силвия Кабаиванова
ФАШЪН.БГ ООД
Техники за влияние на потребителите към по-устойчив модел на потребление

Лилия Лозанова
Агровестник
Устойчивото земеделие осигурява бъдеще и предоставя възможности

Рада Бонева, блогър и подкастър
Детски книги, с които да възпитаме уважение към природата


Виктория Симеонова
gospodari.com
Повече от 15 години екокатастрофа заплашва Елин Пелин

Богдана Лазарова
автор и продуцент на предаването "Следите остават" по БНТ
Разследване в 2 части: "Защо 11 моста около Пловдив са с подкопани основи”

Бойка Велинова
в. “Лечител"
Тъмната страна на Еверест

Ваня Манолова
"Агро ТВ"
"Говори България" за умните градини

Велина Петкова
Агровестник
Близката ферма - едно нестихващо вдъхновение за сем. Тончеви

Борислава Бибиновска
БТА
Изсичането на горите и санирането на сградите са заплаха за прилепите, според еколог

Мирослав Дечев
ТВ Видеосат - Велико Търново
Площадка за събиране на разделни отпадъци заработи във Велико Търново

Вижте повече на: https://green.b2bmedia.bg/


Кой взе призовете в Националния конкурс “Най-зелените компании в България” 2022?

 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...