Късно снощи на официална церемония бяха раздадени Осмите престижни награди BAPRA Bright Awards. Отличени бяха най-добрите ПР кампании, проведени в България през изминалата година. Бляскавото събитие се състоя в бизнес и конгресен център „Рейнбоу плаза“. Началото беше поставено с вълнуващо изпълнение на оперната певица Гергана Николаева, което огласи препълнената зала.


Тази година в конкурса се включиха рекорден брой проекти – 115, а по време на церемонията бяха връчени 46 приза. Победителите бяха определени от жури, съставено изцяло от международни ПР и комуникационни експерти от световна величина.

Престижния приз „Агенция на годината“ журито връчи на All Channels Communication Group. Второто място бе за SiteMedia Consultancy, а бронза взе M3 Communications Group, Inc.

Резюмета на всички участващи проекти в осмото издание на конкурса може да разгледате тук: http://www.bapra.bg/2017/bg/participants/

Пълният списък на отличените компании и награди:

ДЕБЮТ НА ГОДИНАТА

1-во място All Channels Communication Group - „Знакът на Ейвън“
1-во място All Channels Communication Group - „Крадецът на Ябълки“

 

2-ро място BBDO Group/Proximity Sofia – „Всяка дума стига до теб“

3-то място M3 Communications Group, Inc. – „Allterco – Keep Calm and Wear MyKi“

***

ИНОВАТИВНА КАМПАНИЯ

1-во място All Channels Communication Group - „Крадецът на Ябълки“
1-во място All Channels Communication Group – „Произведено в България“

2-ро място SiteMedia Consultancy – „Пух – първата бионик котка“


3-то място BBDO Group/Proximity Sofia – „Алкохолът е лош шофьор“

***

ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ

1-во място All Channels Communication Group – „Седемте езера на Нова Зеландия“

2-ро място All Channels Communication Group - „Крадецът на Ябълки“
2-ро място All Channels Communication Group – „Mtel Viber Flash Sales“
2-ро място M3 Communications Group, Inc. – „Данонино - Say Yes to Autonomy“

3-то място SiteMedia Consultancy – „Пух – първата бионик котка“

***

СПЕЦИАЛНО СЪБИТИЕ

1-во място All Channels Communication Group – Мтел Медия Мастърс "С пръст на спусъка"

2-ро място Publicis Consultants MSLGROUP – „Луфтханза А-380 пристига в София“

3-то място SiteMedia Consultancy – „Спрайт Графити академия“

***

МАРКЕТИНГ, СВЪРЗАН С КАУЗА

1-во място United Partners – „Научна лаборатория на Bayer за деца“
1-во място SiteMedia Consultancy „Артур – Коледното чудо“
1-во място Telenor - „Безопасна интернет кампания“

2-ро място Фондация „И АЗ МОГА“ - Поръчваш тениска I CAN TOO, помагаш на дете в нужда
2-ро място M3 Communications Group, Inc. – „L‘Oreal - Жените в науката имат силата да променят света“

3-то място APRA PORTER NOVELLI – „Приказни моменти на грижа на NIVEA“
3-то място APRA PORTER NOVELLI – „Живей Активно. На поход с 60 000 души“

***


КАМПАНИЯ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА

1-во място United Partners - „Годишна стратегия за засилване на работодателската марка на Ви Ем Уеър България“

2-ро място V+O Communication - „Кампания за набиране на АйТи служители в Experian“
2-ро място PR PLAY - „AMGEN – Топ работодател в България за 2016“

3-то място SiteMedia Consultancy – „The Pride Builders of Hewlett Packard Enterprise“
3-то място SiteMedia Consultancy – „Пура Вида“

***

КАМПАНИЯ ЗА ВЪТРЕШНИ КОМУНИКАЦИИ

1-во място M3 Communications Group, Inc. – „Nescafe: Пътят на кафето започва с грижа“

2-ро място SiteMedia Consultancy – „#MidWeekPRmeetUP“

3-то място SiteMedia Consultancy - „TheSite – Най-иновативния офис“
3-то място United Partners – „Етичен Кодекс на VIVACOM“

***

КАМПАНИЯ, РЕАЛИЗИРАНА ОТ ВЪТРЕШЕН ПР ОТДЕЛ

1-во място HILL International Bulgaria – „25 години Хил Интернешънъл в България“

2-ро място Българска национална телевизия – „Забравената история на Стиляна“
2-ро място Национална агенция за приходите – „Лотария с касови бележки“

3-то място Обединена българска банка – „НЕ/ПОЗНАТИ от Златния фонд на Колекцията на ОББ“

***

КОРПОРАТИВЕН ПР

1-во място APRA PORTER NOVELLI – „Живей Активно. На поход с 60 000 души“

2-ро място Publicis Consultants MSLGROUP – „Луфтханза А-380 пристига в София“

3-то място SiteMedia Consultancy - „The Pride Builders of Hewlett Packard Enterprise“

***

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР

1-во място Interimage – „Европейска Седмица на мобилността 2016“

2-ро място Interpartners – „Влез в час с данъците – PLAY за награда на Национална Агенция за Приходите“

3-то място SiteMedia Consultancy - „NowWeMove, The European Activity Initiative, 2016“

***

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ НА ГОДИНАТА

1-во място Publicis Consultants MSLGROUP – „Луфтханза А-380 пристига в София“

2-ро място All Channels Communication Group – „Произведено в България“

3-то място All Channels Communication Group – „ Stolichno Pale Bock“

***

КАМПАНИЯ PUBLIC AFFAIRS

Сертификат за принос към категория Public Affairs се присъди на M3 Communications Group, Inc. – Черноморска карта - "ПР машина на времето"

Благодарим на нашите медийни партньори: Bulgaria On air, B2B медиа, сп. „Мениджър“, сп. „Твоят бизнес“.

Благодарим на нашите партниращи организации: Български форум на бизнес лидерите (БФБЛ), Асоциация на индустриалния капитал в България (АИКБ), Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО).

Благодарим на нашите партньори на церемонията по награждаването: Pernod Ricard България, Винарска изба Logodaj, Бира Britos, Coca-Cola България, бутикова сладкарница Didy’s, Рейнбоу плаза.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...