Нови категории в надпреварата за Националния конкурс “Най-зелените компании в България 2020”В безпрецедентна година като настоящата е важно лидерите сред бизнесите и организации у нас да демонстрират своята социална отговорност.

В това 10-то юбилейно издание конкурсът, който следи "зелената" корпоративна дейност, е допълнен с нови категории, свързани с извънредната ситуация и необичайние предизвикателства на 2020 година.

В категориите изън основния панел се кандидатства с олекотен въпросник. Те включват широк спектър от възможности като: 

Зелена иновация в Ковид-19

Зелено събитие

Зелена технология

Зелена образователна инициатива

Устойчиви политики в Ковид-19

Иновация от рециклирани материали
 и много други.

Дори и в година, пълна с предизвикателства като 2020, конкурсът отчита постигането на "зелени" цели и корпоративни стратегии сред водещите компании, структури и организации.

Очаква се засилен интерес в новата категория “Зелена образователна инциатива”, както и традиционно интересна битка в “Зелена CSR кампания” и “Зелена ПР кампания”.

Офис пространствата, която изостанаха празни в последните месеци не са изключени от надпреварата и въпроки, че някои все още не се използват с пълен капацитет, техните “зелени подобрения” са важни и за целта в конкурсът са предвидени цели две категории: “Зелен офис” и “Безхартиен офис”.

Разбира се, не са пропуснати и популярните вече раздели за “Зелена идея” и “Зелен проект”.

Една от интересните категории си остава “Зелени стартъпи” за нови компании, които развиват бизнеса си по отговорен към природата начин.

Вижте повече за конкурса на: https://green.b2bmedia.bg

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...