Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021Голямата награда „Иновация във време на пандемия“ отиде при Теленор България.
 
В седмото издание но b2b Media Awards 2021 компании, проекти и предприемачи се конкурираха в над 30 различни категории със своите постижения и кампании, голяма част, реализирани в отговор на пандемията. Въпреки предизвикателната година, в надпреварата се включиха рекорден брой участници, а утвърдено жури от професионалисти в различни сфери даде своите оценки за подадените кандидатури.
 
Новите категории за 2021 година са:  Предприемачество в пандемия, Кампания с кауза в пандемия и Социален проект в отговор на пандемията.
За първи път бяха връчени призове като Иновативна бизнес стратегия / бизнес трансформация на годината, а също и CEO на годината. За първи път бяха отличени и браншови бизнес организации в две специални категории.
 
За поредна година конкурсът награди доказано най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално - отговорни кампании, благотворителни инициативи и динамично развиващи се бизнеси.
 
bTV Media Group взе приза за Медиен социален проект в отговор на пандемията.
 
Наградите за CEO на годината бяха присъдени на:
 
Петър Торнев, Директор на Технологичния център – Аксенчър България
 
Виктор Андонов, изпълнителен директор на Devexperts
 
Иван Чернев, председател на УС на Кауфланд България
 
Като бизнес лидер на годината бяха отличени:
 
Борислава Дякова HR, Legal Директор в Модис България
 
Питър Барон, изпълнителен директор на TBI Bank
 
Борислав Симеонов, старши директор „Информационни технологии и дигитална трансформация“, А1 България
 
Владимир Христов, директор маркетинг, частни клиенти и продуктово развитие в Теленор България
 
И компаниите SoftUni и Филип Морис България.
 
BILLA България взе приза за Бизнес проект на годината, докато УниКредит Булбанк показа най-силната Кампания с кауза във време на пандемия.
 
Пощенска банка беше отличена за Инвестиция за устойчиво развитие, докато Viva Credit станаха първи с Иновативна кампания за работодателска марка.
 
Призът на Зелена инициатива грабна УниКредит Булбанк, които станаха първи и в категория Иновативен проект, докато същото отличие при стартиращите бизнеси отнесе Brand-Network.me.
 
Най-иновативна бизнес стратегия показаха Обединена българска банка, а Мегапарк взе наградата за Креативно офис пространство.
 
Като Иновативна компания на годината беше отличена Мусала софт, а най-добра Социално-отговорна кампания на годината покаха Лидл България.
 
А1 България заеха призовото място в категория Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса, а Теленор България се класираха първи в Технологична иновация на годината и в Мобилна иновация.
 
В Категория Инвеститор с визия най-добри се оказаха Акронис България, докато Progress имат най-силната Кампания за community branding.
 
Призът за Иновация в маркетинга и ПР сферата отиде при Лидл България, а наградата за Социален проект заслужиха от Volvo Trucks България.
 
Застрахователно дружество Евроинс" АД е с най-силната Благотворителна инициатива, а най-добрата Образователна идея показаха от Experian Bulgaria.
 
За Успешно предприемачество в пандемия бяха отличени Лесафр България, Софтуни бяха безкомпромисни в категорията за Социален проект в отговор на пандемията.
 
Журито оцени най-високо като Финтех компания на годината Immedis, а Съюзът на Пивоварите в България взе първото място в категорията Успешна комуникационна кампания на бизнес асоциация.
 
Отличието в категория Събитие на годината взе Фондация "Бъдеще в Светлина", а първото място в Успешно развитие на бизнес организация зае АЛИАНС ЕООД.
 
Повече за отличените компании, организации и личности в седмото издание на бизнес наградите на b2b Media, вижте на сайта:
 
https://awards.b2bmedia.bg

Рекорден брой проекти грабнаха отличията в Годишните награди на b2b Media 2021

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...