Започва десетото издание на Зелените ОскариНационалния конкурс “Най-зелените компании в България 2020” предизвиква отговорните бизнеси в необичайна година като 2020, в която отбелязва и своя 10-ти юбилей.

Надпреварата е предназначена за компаниите, които имат зелени идеи, кампании, събития, инициативи или инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда.

Конкурсът е уникален за България, дори и в година като настоящата, той отчита постигането на "зелени" цели и корпоративни стратегии.

Компаниите, които са се включили от стартирането му до този момент, надвишават 650 и всички те са отчели постигането на "зелени" цели и реализирането на устойчиви корпоративни стратегии.

Някои от основните критерии за оценяване, заложени в онлайн въпросника, са свързани с конкретни действия за намаляване на вредното въздействие от дейността на кандидатстващите, с проведената комуникационна кампания вътре в компанията и навън сред обществеността, както и с програми и дейности, свързани с използването на ресурси в компанията по начин, щадящ околната среда.

Нов момент тази година са категориите изън основния панел. За тези награди се кандидатства с олекотен въпросник и включват широк спектър от категории като:  Зелена иновация в Ковид-19, Зелено събитие, Зелена технология, Зелена образователна инициатива, Устойчиви политики в Ковид-19, Иновация от рециклирани материали и много други.

За поредна година ще бъдат връчени и специалните отличия:

Зелена личност - награда на публиката

Зелено перо - кандидатури се приемат на имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Зелена медия - кандидатури се приемат на имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Официална церемония по награждаване ще е на 1 октомври 2020.

Всички срокове и условия за кандидатстване ще откриете на сайта: https://green.b2bmedia.bg

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...