Лабораторията за маркетинг иновации AI Marketing Lab започва да тества първите си продуктиПо-малко от година след старта си, лабораторията за маркетинг иновации AI Marketing Lab, която започна първата си година с инвестиция от 5 милиона долара от глобалния лидер в ретаргетинга RTB House, започва да тества първите си продукти. 

Иновациите ще бъдат интегрирани в съществуващи в момента технологии и тествани от избрани търговски компании в над 70 държави в първите 4 месеца на следващата година. 

Първите три разработки на AI Marketing Lab са нов вид “Социални” банери, нови “Снипети” и иновативни “Препоръки на цяла страница”.

Новите “Социални банери” ще подобрят потребителския опит като предоставят на пазаруващите онлайн по-голям контрол върху персонализираните оферти, които получават от любимите си брандове. Те ще позволяват на потребителите да 'гласуват' кои продукти харесват и кои не харесват. Въз основа на тази обратна връзка, в бъдеще ще им се представят продукти, които максимално да отговарят на техните вкусове. Тази интерактивна функционалност набира сериозна популярност в социалните мрежи, онлайн игрите и уеб услуги като “Пандора”. Колективната потребителска обратна връзка от социалните банери пък ще се анализира по-общо от изкуствен интелект, за да се прецизира механизма на цялостния потребителски опит и препоръка. По този начин разработчиците очакват постоянно да се подобряват персонализацията и ефективността.  

Чрез новите “Снипети” (парчета микро код, съдържащи определена информация) рекламодателите ще могат да направят рекламните си послания по-ефективни и да гарантират, че банерите им съответстват на бранд идентичността им. Снипетите могат да се използват и за динамични рекламни послания, които досега бяха предизвикателство за рекламната индустрия. С новия им формат рекламодателите ще могат просто да изтеглят кодовете на рекламните послания за конкретни формати, да вмъкнат необходимите мета тагове и да използват рекламните послания във всяка онлайн рекламна кампания в различни онлайн канали. 

Новите “Препоръки на цяла страница”ще представят набор от продукти, избрани специално за отделни купувачи, въз основа на досегашното им онлайн поведение и предпочитания в интернет. Потребителите ще имат възможност да видят повече от препоръчаните продукти в специална подстраница, преди да бъдат пренасочени директно към онлайн магазина. За разлика от други платформи, които предлагат по-общи оферти за продукти, тези персонализирани страници ще приличат на направена лична селекция за всеки клиент и съответно ще увеличават шансовете за взаимодействие и покупки. Съществуват и възможности за предоставяне на динамични промоции в реално време и други специални оферти към купувачите в рамките на тези персонализирани страници.

"Определихме като приоритет развитието и пускането в действие на първите три иновации от AI Marketing Lab въз основа на обратна връзка с клиентите за това, от което се нуждаят най-много. На първо място те искат да представят реклами, които са персонализирани и интересни за потребителите. Също така брандовете искат да осигурят динамично висококачествено рекламно послание, което привлича купувачите да кликват върху рекламите за повече информация и да използват най-ефективните си послания в повече маркетингови канали ", обяснява директорът на новата лаборатория Роберт Дичковски."Сигурен съм, че разработените проекти не само ще увеличат ефективността на ретаргетинг технологиите, но ще бъдат начело на иновациите в глобалната рекламна индустрия”.

През 2017-а година RTB House станаха първата компания в света на ретаргетинга, която ползва дълбоко учене на всеки етап в технологията си. Най-перспективното отделение на изкуствения интелект работи с абстрактни данни и имитира работата на невроните в човешкия мозък при вземането на сложни решения за части от секундата. През 2018-а следващата крачка в развитието на компанията бе основаването на AI Marketing Lab, а в началото на 2019-а година вече се тестват първите продукти на учените в лабораторията. 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...