Новите компоненти са разработени от софтуерните инженери на Progress в България 

Progress, водещият доставчик на технологии за създаване и пускане на приложения, обяви нови компоненти за разговорен потребителски интерфейс (Conversational UI) за популярните си продукти за разработчици Telerikи Kendo UI. С тях .NET и JavaScript разработчицитемогат да създават по-добри естествени разговори с всяка платформа за разработка на чатботове, включително Microsoft Azure Bot Service, Facebook Wit.ai, Google DialogFlow, Amazon Lex и др. 

Това е първият в индустрията цялостен пакет от компоненти за разговорен потребителски интерфейс, създаден специално за чатботове. 

Чатботовете са важен канал за непрекъсната и нискобюджетна комуникация с клиентите. За много организации създаването на чатбот, който може да общува ефективно и по естествен начин, е предизвикателство и отнема време. Те се нуждаят от бърз и лесен начин за създаването и имплементирането на технологията в техните собствени приложения. Компонентите за разговорен UIза Telerikи Kendo UI представляват пакет от UI контроли, с които .NET и JavaScript разработчиците могат да изграждат съвременни чатбот приложения на платформа за чатботове по свой избор за уеб, десктоп и мобилни технологии. Те подобряват естествения разговор, базиран на чатбот, използвайки интуитивни визуални елементи.

Функционалностите за разговорен UIса налични в над 12 пакета от инструменти в Telerikи Kendo UI. Разработчиците могат да ги имплементират с помощта на съществуващите си умения и с предпочитаните от тях технологии. Компонентите позволяват включване на важни елементи в дизайна като различни видове карти (например карти за избор на продукти, маршрут на полет, календар за посочване на дати и др.), чрез които разработчиците да контролират по-добре посоката на разговора, за да бъде максимално естествен и интуитивен.

„Microsoft дава на разработчиците инструментите, с които те могат да създават изкуствен интелект. Работим с компании като Progress, за да предоставим на общността услуги и компоненти, които ни помагат да превръщаме това в реалност“, каза Бет Маси, старши мениджър „Продуктов маркетинг“ за .NET Platform в Microsoft. „Инструменти като разговорен потребителски интерфейс помагат на нашата .NETобщност да създава по-приятни визуални и лесни за ползване чатботове, които подобряват цялостното клиентско преживяване и увеличават ползването на технологиите с изкуствен интелект.“ 

Новите компоненти на Progressза разговорен UIвключват:

  • ·Съвместимост с всички основни платформи за създаване на чатботове, сред които Microsoft Azure Bot Service, Facebook Wit.ai, Google DialogFlow, Amazon Lex и др.
  • ·Възможност за унифициран дизайн – визуално чатботовете могат да изглеждат като други уеб, десктоп и мобилни приложения с помощта на компонентите, предлагащи висока къстамизация
  • ·Естествен разговор – визуалното интуитивно преживяване допълва и подобрява потока на естествения разговор между чатбота и потребителите
  • ·Лесна имплементация – разработчиците могат да разчитат на съществуващите си .NET или JavaScript умения за лесно и бързо имплементиране на компонентите във всяко уеб, десктоп или мобилно чатбот приложение

„Компонентите ни за разговорен потребителски интерфейс за Telerik и Kendo UIса поредната иновация за Progress, създадена в България“, коментира Веско Колев, вицепрезидент „Продукти за разработчици“ в Progress.„Чрез тях ние предоставяме ценен инструмент на ИТ общността за създаване на ефективни чатбот преживявания в техните бъдещи и съществуващи приложения за уеб, десктоп и мобилни технологии. Работим в посока тези компоненти да стигнат до повече разработчици, за да им помогнат да създават по-добро потребителско преживяване.“

Обявените компоненти за разговорен UIза Telerik и Kendo UI са подходящи за разработчиците, които искат да създават свои собствени чатбот преживявания на платформи на Microsoft, Facebook, Google и Amazon. За организациите, търсещи решение за транзакционно обслужване на клиенти, Progress предлагаProgress NativeChat - базиранона изкуствен интелект решение за чатботове, които могат да бъдат обучени и внедрени само за седмици.  

За повече информацияза компонентите на Progress за разговорен потребителски интерфейс, посетете: www.telerik.com/conversational-ui.

Вижте още: