В стремежа си да предлага качествено обслужване и да осигурява висока степен на клиентска удовлетвореност, през 2018 год. Българо-американска кредитна банка стартира нова дигитална услуга - „Видео чат“. Тя дава ...
Клиентите ползват средно 3 800 лв. за почивка и близо 12 800 лв. за ремонт с потребителски кредит, показва проучване на GemiusБългария по поръчка на Пощенска ...
В условията на силно конкурентна среда, очертана тенденция на ниски лихви и стеснени маржове, БАКБ отчита 10.95% ръст на нетните приходи от лихви с което е близо четири пъти над средните нива за пазара (2.43 %). Този резултат се дължи, ...
С него клиентите имат възможност да потвърждават сигурно и удобно операциите си в интернет и мобилното банкиране на банката
За улеснение и удобство на клиентите си Банка ДСК вече предлага DSK mToken - мобилно приложение за смарт устройства с ...
Целогодишната програма на институцията дава шанс на студенти да натрупат знания и опит във водеща финансова институция
Стажантската програма на Пощенска банка, която вече е целогодишна, дава отлична възможност на студенти и млади ...
Признанието е от престижното световно издание World Finance Magazine Пощенска банка за втора поредна година е отличена като най-добра в банкирането на дребно в България. Наградата е от престижния конкурс World Finance Banking Awards 2019, организиран от World Finance Magazine – ...
Четири нови обекта за експресно потребителско кредитиране отварят врати в Бургас, Варна, Пловдив и София
Пощенска банка откри 4 нови центъра за експресно потребителско кредитиране „Моменто“. Модерните обекти, в съответствие с концепцията на ...
„Как и за какво спестяват българите?“- това е темата на съвместното онлайн проучване, което екипът на „Моите пари“ проведе с подкрепата на Българо-американска кредитна банка. То е ...