„Девин“ ЕАД отбелязва двоен ръст на инвестиции и дарения в подкрепа на обществото през 2022 г.

Според Доклада за устойчиво развитие, компанията е вложила над 120 000 лв. в общественозначими дейност.

„Девин“ ЕАД публикува своя четвърти Доклад за устойчиво развитие за 2022 година. Лидерът на пазара на минерална и изворна вода отчита двоен ръст на инвестиции и дарения в подкрепа обществото. През изминалата година компанията е подкрепила множество общественозначими каузи, като вложената сума възлиза на 121 870 лв.

Докладът за устойчиво развитие на „Девин“ за 2022 г. проследява напредъка на компанията по отношение на опазването на околната среда, намаляването на въглеродния отпечатък, удовлетвореността на служителите, както и на приноса на бизнеса към обществото. Документът се основава на стратегията за социална корпоративна отговорност „Извор на промяна 2025“ на европейската група Спадел, част от която е „Девин“ ЕАД.

„Девин“ ЕАД отбелязва двоен ръст на инвестиции и дарения в подкрепа на обществото през 2022 г.

Борислава Налбантова – изпълнителен директор на „Девин“ ЕАД, коментира:

„За „Девин“ изминалата година определено e знакова. 30-годишнината на компанията беше важен повод да заявим своята роля, принос и дългосрочен ангажимент както към опазването на околната среда, така и към обществото. През 2022 г. стартирахме важен диалог между бизнеса, институции и експерти за биоразнообразието като стратегическа цел за оцеляване и устойчиво бъдеще. Дадохме също началото на най-мащабния проект за екологично образование у нас – инициативата „Влез в зеления кръг“. В партньорство с БД „Син флаг“ в България вече се разгръща мащабна мрежа на световната програма „Екоучилища“. Не на последно място – станахме част от световна B Corp™ общност с компании, които отговарят на най-високите стандарти за социални и екологични показатели, прозрачност и отговорност.“

Главни акценти в доклада, които бележат напредъка на компанията в сравнение с 2021 г.

— 9% намаление на използваната вода за всеки литър произведена напитка;

— над 3% кВтч спестена енергия за всеки литър произведена напитка.

„Девин“ е въглеродно неутрална компания, която използва 100% зелена енергия (от възобновяеми източници) в своята производствена база. Всяка година компанията подобрява своите резултати, като инвестира както в иновации в производствения процес, така и в информационни кампании за разделно събиране на опаковките.

„Девин“ ЕАД отбелязва двоен ръст на инвестиции и дарения в подкрепа на обществото през 2022 г.

30 години DEVIN – Доверие във всяка капка

Под това мото компанията отбеляза своята годишнина с няколко инициативи в полза на обществото и околната среда. С грижа за опазване на природата и традициите и връзката им с общностите „Девин“ в партньорство с Националното сдружение на общините подпомогна възстановяването на 30 обществени чешми с минерална и изворна вода в цялата страна. Втората юбилейна инициатива постави на обществена дискусия темата за биоразнообразието.

В гр. Девин компанията бе домакин на кръглата маса „Биоразнообразието – стратегическа цел за оцеляване и устойчиво бъдеще“, в която се включиха институции, неправителствени организации, експерти от страната и чужбина и медии. С мисията да възпитава децата в отговорно отношение към околната среда от ранна възраст „Девин“ в сътрудничеството с Българско движение „Син флаг“ постави началото на най-големия проект за въвеждане на екологичното образование у нас, част от световната мрежа „Екоучилища“, която обхваща над 59 хиляди училища в 75 държави и ангажира над 1,4 млн. учители и 20 млн. ученици.

„Девин“ ЕАД отбелязва двоен ръст на инвестиции и дарения в подкрепа на обществото през 2022 г.

Докладът за устойчиво развитие на „Девин“ ЕАД е изготвен по утвърдената методология на Global Reporting Initiative (GRI) за оценка на устойчивото развитие. Публикува се само в електронен вариант с грижа за опазване на природните ресурси.

„Девин“ ЕАД отбелязва двоен ръст на инвестиции и дарения в подкрепа на обществото през 2022 г.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...