Лидл България с две награди от Employer Branding Awards 2022
Компанията с приз в категориите Иновации в управлението на талантите и Employer branding събитие

Лидл България бе отличена с две награди по време на тазгодишното издание на Employer Branding Awards 2021, организирано от b2b Media. Компанията зае първо място в категорията Иновации в управлението на талантите и второ място в категорията Employer branding събитие за финала на практикантската си програма през 2021 година.


„Развитието на служителите и подкрепата ни за младите кадри са изключително важни за Лидл България като работодател. Затова сме щастливи, че получените отличия са резултат именно от работата ни в тези две посоки. През 2021 г. надградихме цялостния си процес по управление на таланта – въведохме нова онлайн платформа, с която служителите могат по-лесно да организират своите обучения; продължаваме да развиваме хората на ръководни позиции чрез Лидерската си академия, а с младежките си програми отново дадохме шанс на студенти и ученици да натрупат професионален опит в Lidl.

Всичко това се оценява високо и от служителите. Според анонимно вътрешно проучване, което провеждаме всяка година, 79% от участвалите са удовлетворени от работата си в компанията“, коментира Катерина Шопова, Директор „Човешки ресурси“ в Лидл България.

Цялостният процес по управление на таланта в Lidl обхваща 100% от служителите и има за цел да насърчи и подпомогне професионалното развитие на всеки чрез различни обучения, практически задачи, менторство и обмяна на опит. Ежегодно компанията инвестира и 6-цифрен бюджет в обучението на своите служители.

Миналата година веригата за пореден път успешно проведе своите младежки програми – стажантска за студенти и практикантска за ученици над 18 години. И двете предизвикаха два пъти по-голям интерес сред младите хора в сравнение с предишните издания. Близо 120 български студенти кандидатстваха за стажантската програма, а 139 пълнолетни ученици проведоха своята лятна практика в магазините на Lidl в цялата страна и отбелязаха нейния успешен финал със специално онлайн събитие на поп звездата Dara.

Лидл България с две награди от Employer Branding Awards 2022Наградите от b2b Media идват, след като в края на януари Лидл България получи за трети път международния сертификат TOP Employer заради доказаните си и световно утвърдени работодателски практики. Едновременно с това независимата външна експертиза получи потвърждение и от оценката на служителите в компанията. Според последното издание на традиционното за веригата вътрешно проучване, 75% от всички участвали смятат, че имат отлични възможности да развиват постоянно своите умения, а 77% биха препоръчали компанията като работодател на свои близки и познати.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...