Потребителите оценяват високо полезното съдържание и съветите от експерт
Платформата VEDRI.BG, създадена само преди 7 месеца от лидера на пазара на бутилирана вода в България „Девин“ ЕАД, вече има над 11 хиляди регистрирани активни потребители благодарение на своето разнообразно и интригуващо съдържание и възможността всеки да се възползва от съветите на водещи експерти в различни области.
Vedri.bg предлага пет тематични области, в които се формират общности от екоентусиасти, млади родители, пътешественици, любители на спорта и тези, които избират да живеят здравословно. Чрез нея специалистите от „Девин“ общуват ежедневно с потребителите и могат да отговорят своевременно на техните нужди.
Според Катя Делипавлова, един от авторите в платформата и директор „Маркетинг“ на „Атлетик Фитнес“, Vedri.bg създава условия за достоверност на информацията. „Намирам за изключително полезни събитията и каузите – много е лесно да припознаеш активностите, които са важни за теб“, споделя тя и добавя: „А регистрацията ти осигурява достъп до по-богато съдържание, но по-важното е, че ти дава възможност да участваш активно – имаш свободата да споделяш мнение, да задаваш въпроси, да получаваш индивидуални насоки от авторите и другите участници в дискусиите.“
Блогърът Мария Пеева, известна с псевдонима Мама Нинджа, коментира същността на платформата така: „Днес срещаме твърде много негативизъм – и в реалния живот, и в социалните мрежи, и в медиите. По природа съм ведър човек и винаги търся начин да решавам проблемите, без да изгубя усмивката си. В тази платформа цари ведър дух и там пишат хора с такава настройка към света. Чувствам се в свои води там.“
За Маги Кирякова, майка на малкия Калоян, платформата Vedri.bg е полезна, защото събира цялата информация на едно място – майчинство, спорт, пътувания, здравословен начин на живот. „Не е нужно да се ровиш в различни сайтове, когато имаш всичко на едно място. А веднъж започнал да четеш, просто нямаш спиране“, казва тя.
Авторът в общността на пътешествениците в платформата, Станислава Белчева, споделя: „Във Vedri.bg съм не само автор, но и регистриран потребител. А като регистриран потребител особено харесвам профилирането на потребителите в отделните Общности - избирам си конкретни интереси според собствените си нужди и мироглед. Адмирирам възможността чрез коментари по отделни теми да се дава гласност на различни гледни точки, на хора с различен опит в едни и същи ситуации, което неминуемо разширява перспективата. Вярвам в това, че с времето Vedri.bg ще оформи взаимно полезни и устойчиви онлайн социални кръгове.“
Платформата Vedri.bg помага на ползвателите си да общуват с хора със сходни интереси, да споделят своите преживявания и опит, да се присъединят към вдъхновяващи каузи и да участват в различни събития. Тя се вписва в стратегията за корпоративна социална отговорност под мотото „Извор на промяна 2025“, която „Девин“ следва като част от европейската група Spadel. Основната цел компанията по тази програма е да създава добро бъдеще, основано на четири основни стълба – зелено, чисто, локално и заедно. Така Vedri.bg е важна стъпка по четвъртия стълб на стратегията – заедно.