altHappy Bar & Grill е любимата българска марка

Близо 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” за 2016 г. HAPPY BAR&GRILL е любимата българска марка на потребителите за 2016 година, а брандът SAMSUNG събра най-много гласове в тазгодишното издание. Плътно след тях по брой гласове над 4000 гласа, се нареждат: минерална вода ХИСАР, сладките изделия с марка ПРЕСТИЖ, майонеза КРАСИ, SERDIKA  CENTER, MTEL, bTV, INFINITI, BIODERMA, бонбони ЧЕРНОМОРЕЦ, SPETEMA, Hewlett Packard Enterprise Company, КОКА КОЛА и REFAN. За пръв път в историята на класацията има двама победители в една категория – радиата FRESH и ВИТОША, след оспорвана борба, финишираха с равен резултат. Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите тук: http://mylovemarks.eu/results.php. Общият брой гласоподаватели в третия последен етап на класацията е близо 9 500.

Три от марките тази година стигнаха до трети кръг в повече от една категория. HAPPY BAR&GRILL грабна приза в два раздела – ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ и БЪЛГАРСКА МАРКА. Брандът ТЕД стана първенец в две категории - ИНТЕРИОР И ОБЗАВЕЖДАНЕ и ИНОВАТИВНИ МАРКИ, и стигна в челната тройка в раздел БЪЛГАРСКА МАРКА. Майонеза КРАСИ пък беше определена за любима марка в категория МАЙОНЕЗИ И СОСОВЕ и грабна второ място в раздел БЪЛГАРСКА МАРКА.

В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ предпочитана марка за 2016 г. е JIM BEAM, в раздел ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ надпреварата спечели SANTA SARAH. Потребителите предпочетоха КОКА КОЛА в раздел БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ. А първенството в категория МИНЕРАЛНИ ВОДИ за втора поредна година спечели българският бранд ХИСАР. Предпочитаната марка КАФЕ на българския потребител за тази година е SPETEMA. В ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ - БОНБОНИ приза грабнаха бонбони ЧЕРНОМОРЕЦ, а в ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ – БИСКВИТИ И ВАФЛИ първенството спечели българският бранд ПРЕСТИЖ. В категория МЕСНИ ПРОДУКТИ първо място потребителите отредиха на ТАНДЕМ, а в раздел МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ най-много гласова събра родната марка БОР-ЧВОР.

В категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА голямата награда потребителите отово присъдиха на международния бранд BIODERMA, а в раздел КОЗМЕТИКА призът грабна българската марка REFAN. В раздел АВТОМОБИЛИ тази година първото място потребителите отредиха на INFINITI, а предпочитаната телевизия за 2016 година е bTV. Тази година раздел РАДИО е доста оспорван – РАДИО ВИТОША и РАДИО FRESH са с равен брой гласове, а най-посещаваната ЕЛЕКТРОННА МЕДИА отново е FOCUS-NEWS.NET. Сред ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ най-голямо доверие потребителите гласуваха на ДЖЕНЕРАЛИ, а в категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ с малка преднина пред ЕФИЗОЛ, надпреварата спечели MAGNE B6.


Любимото място за пазаруване на българина за трета година е SERDIKA CENTER, който спечели първото място в категория ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ. А в раздел ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ първенец стана BILLA. МТЕЛ отново се доказа като предпочитан партньор в сектор ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ. В категория МОБИЛНИ ТЕЛЕФОНИ И УСТРОЙСТВА призът грабна SAMSUNG, а в раздел IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ надпреварата спечели Hewlett Packard Enterprise Company. В новооткритата категория ИНОВАТИВНА МАРКА, голямата награда потребителите отредиха на бранда ТЕД, а в ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ първото място спечели Fashiondays.bg

На специална официална церемония, която ще се състои на 13 юли (сряда) в Гранд хотел София, ще бъдат връчени сертификатите на победителите (първо, второ и трето място) в тазгодишното издание на класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.

* b2b Media е медиен партньор на събитието.

Вижте още: