1447187Организатор на инициативата е ОРГАХИМ АД, със съдействието на Асоциацията на интериорните дизайнери и националната платформа за интериорен и продуктов дизайн „ДИБЛА“

Цветът е сложен и съчетава качествата и на топъл, и на студен цвят, като така символизира и обединява противоречията на нашето време

В процеса по избора участваха дизайнери, продуктови мениджъри и специалисти по колористика.
Процесът по избор на цвят се проведе в два етапа на специално организирана работилница, като за целта участниците бяха разделени на групи, за да намерят настроението и стила, които ще подхождат на 2018 година. С помощта на специално подготвени „табла за вдъхновение“, включващи въпроси, свързани с вижданията на участниците за настоящата  2018. Те бяха изразени с комбинации от думи и цветове, асоциирани със съответния въпрос. Във втори етап на базата на отличилите се цветови посоки бяха изработени колажи (т.нар. Mood boards) от разнообразни мостри (текстил, дамаски, цветови листчета, плоскости, камъни) и материали (снимки и изображения).

„Кадифена роза“ е цвят, по каталог на Оргахим, който съчетава в себе си няколко нюанса: розово-виолетово, кафяво и сиво. Цветът е успокояващ, комфортен, натурален, деликатен и мек. В същото време предлага самоувереност, и се възприема като луксозен, изискан и елегантен. „Кадифена роза“ е творчески цвят, който предизвиква и позволява да се съчетава с десетки нюанси и материали в интериора. Той изразява локалните тенденции, но е зареден с богато глобално приложение.

“Цвят на годината” е инициатива на Оргахим АД, която се провежда за трета поредна година. Целта е тя да се превърне в платформа и стартова площадка за нови идеи в работата с цветове, както и да зададе тенденции и перспективи за вида на обграждащата ни среда, коментират от „Оргахим“.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...