Кампанията на АУБ IMAGINE с участието на посланици-студенти спечели 1-ва награда на PR Приз 2021В среда на силна конкуренция журито отличи оригиналния подход на университета и агенция Interpartners за изграждане на глобална общност

На церемония в сряда, 16 юни, кампанията на Американския университет в България под мотото IMAGINE бе удостоена с Първа награда в категорията „Комуникационен проект за продукт или услуга“ (кампания за изграждане на общности) на годишните отличия PR Приз на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). IMAGINE се пребори със сериозна конкуренция в най-трудната категория, в която се откроиха стойностни кампании за продукти и услуги на IKEA, Lidl, Kaufland, Пощенска банка, Samsung и др.  

IMAGINE е кампания на АУБ и комуникационна агенция Interpartners. Тя допринася за изграждането на глобална общност на престижното висше училище, като избира за свои главни герои реални студенти и техния път на себеоткриване. Силно присъствие в нея намират и завършилите АУБ и техните истински истории на успеха. IMAGINE e продължение на тригодишната кампания Smartversity, отново осъществена с Interpartners, която доведе до 56% ръст в броя на постъпилите студенти. С IMAGINE агенцията и АУБ надградиха този успех, като превърнаха в посланици студенти от различни краища на света и най-смелите им мечти.

„Честно казано, наградата бе очаквана. Радостта ни обаче е голяма, защото спечелихме измежду голям брой силни предложения. В последните пет години Американският университет в България в екип с Interpartners промени из основи комуникацията си, като изгради автентичен и много привлекателен образ на своята страхотна общност от студенти, преподаватели и завършили. IMAGINE е кампания за това как една уникална университетска среда може да вдъхновява младите хора да откриват себе си и да променят света“, сподели Албена Кехайова от отдел „Комуникации и маркетинг“ в АУБ.

Кампанията IMAGINE продължава и тази година с обновени послания и инициативи. Сега тя съвпада с отбелязването на 30-ата годишнина на Американския университет в България, който е водещо висше училище в региона и с успех положи традицията на американската система liberal arts тук.

Кампанията на АУБ IMAGINE с участието на посланици-студенти спечели 1-ва награда на PR Приз 2021

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...