На 17 юни стартира последният етап на класацията
Над 20 000 хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове във втори етап от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. В рамките на 9 дни (от 7 до 15 юли) общо 258 марки в 43 категории се бориха за продължаване във финалния кръг на конкурса. В този кръг потребителите имаха възможност да гласуват за до три от общо 6-те бранда в отделните категории. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен етап от класацията, който ще стартира на 17 юни и ще продължи до 27 юни, включително. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2021 година.
Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: http://www.mylovemarks.eu/results.php.
В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължаващите брандове са Tullamore D.E.W., Уиски Grant's и Jim Beam. Предпочитаните ВИНА И ВИНАРСКИ ИЗБИ са: TRASTENA, FUN WINE® и Вила Мелник. Любимите МИНЕРАЛНИ И БУТИЛИРАНИ ВОДИ на българския потребител са: White water - Бялата вода, Михалково и Минерална вода BILLA. Предпочитаните Топ 3 марки КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ са: Spetema, Биопрограма и Kimbo. Продължаващите във втори етап ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ са: Ядки Детелина, Grivas и Ядки Елит. На финал в ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ отиват: Сладки времена, Чайка и Престиж. А в ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ – БОНБОНИ във втори етап отиват: Ментина, Теменужка и Лукчета.
Във финалния кръг МЕСНИ ПРОДУКТИ продължават Деликатесен, Деликатес Житница иМесни продукти „Българска ферма”. Надпварата в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ в следващия етап ще бъде между Олимпус, Кисело мляко БИЛЛА и Родна Стряха. Сред най-предпочитаните МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ са: майонеза Краси, Айвар Mama's и Chilli Hills. А в БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ продължават dmBio, Детелина Фитнес и K-take it veggie. Продължаващите марки в категория КОЗМЕТИКА са: trend IT UP, Cien и Bio-Oil.А в раздел ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА финалисти са: BIODERMA, Skincode иаlverde. В категория БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА на финал отиват babylove, Mustela и Sebamed. А в БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ във втори кръг отиват брандовете Kuniboo,Lupilu&Pepperts и Hip&Hopps. В отрасъл БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА най-голям брой потребителски гласове в първи етап събраха BOSCH, MIELE и SAMSUNG.
Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ на българския потребител са: Happy Bar & Grill, Бирария Jägerhof и Godzila. От УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ най-предпочитани са: framar.bg, nova.bg и www.kulinarium.bg – BILLA Кулинариум. В Топ 3 в категория ТЕЛЕВИЗИЯ продължават NOVA,National Geographic Channel и KINO NOVA. Продължаващите брандове в раздел ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ са: А1, Telenor и Булсатком. В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ първенството до момента държат ЗАД Армеец, ОЗК Застраховане и Групама Застраховане. А в топ 3 на ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ БРОКЕРИ у нас се нареждат SDI - Застрахователен брокер, COURTIER и Сомони Брокер Инс.
Финалистите в категория БЪЛГАРСКА МАРКА са: Credissimo, SDI Застрахователен брокер иФантастико. За любима БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ в трети кръг продългаватHappy Bar & Grill, Захарни заводи Горна Оряховица и Брей!. В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ И МЕДИЦИНСКИ ИЗДЕЛИЯ на финал отиват Enterol, ГелоМиртол и Бронхостоп. А в Топ 3 на ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ влизат Doppelherz, Mivolis и Спирулина Alphyca. В категория ПРОТИВОАЛЕРГИЧНИ ПРОДУКТИ на финал отиват Xyzal, Zyrtec и Zyrtec-D.
Сред най-уважаваните ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ у нас се нареждат: Групама Застраховане, Fibank и SDI Застрахователен брокер. Продължаващите на финала ФИНТЕХ КОМПАНИИ във втори кръг са: Credissimo, Coface и Paysera LT. А в категория ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОПЛЕКСИ в топ 3 продължават Шато Копса, Тракиец-бутиков комплекс за релакс и езда и Zornitza Sands. Финалната права от ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ пресякоха Kaufland, Лидл България и Фантастико. В отрасъл IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИпотребителите са изпратили в трети кръг да отидат BOSCH, Tek Experts и Hewlett Packard Enterprise Company.
В особено оспорваната категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ – БЪЛГАРСКА КОМПАНИЯ във финалния етап продължават Happy Bar & Grill, Фантастико и Фабрика за майонеза „Краси“. А ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ – МЕЖДУНАРОДНА КОМПАНИЯ в топ 3 влизат Лидл България, Филип Морис България и Kaufland. Сред ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат BOSCH, SDI Застрахователен брокер и Лидл България. А в категория ИНОВАТИВНИМАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ потребителите изпратиха на финал FUN WINE®, Happy Bar & Grill и BILLA Градини.
В СОБСТВЕНИ МАРКИ надпреварата в трети кръг продължават Sopharmacy, Balea и dmBio. А в СОБСТВЕНИ МАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ последния етап ще оспорват Българска ферма, BILLA; Родна Стряха, LIDL и Брей! Kaufland. В актуалната за периода категория ДОСТАВКА НА ХРАНА на финал отиват foodpanda.bg, takeaway.com и happy.bg. А в ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ в топ 3 продължават Denkmit, Formil и W5. В КОНСЕРВИРАНИ ХРАНИ И ВАРИВА сред финалистите са: Krina, Оберон и Storko. А в раздел АПТЕКИ И АПТЕЧНИ ВЕРИГИ надпреварата се води между Sоpharmacy, Фрамар и Медея. В топ 3 на ИНТЕРИОР И ЕКСТЕРИОР продължават: Countryside, Kaufland; Мебели Банко и Como.
Класацията се провежда за 13-та поредна година. За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
Третият последен кръг ще се проведе в периода 17 – 27 юни, в рамките на който ще станат известни брандовете - финалисти в 13-тото издание на класацията. ТОП 3 марките във всяка категория, както и техните бранд- и маркетинг мениджъри ще получат статуетка и сертификат за първо, второ и трето място за ЛЮБИМА МАРКА.
Тази година за трети път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите – тези, които са допринесли с креативност, иновативнастратегия и адекватен комуникационен план за силното присъствие на продукта/услугата и емоционалната му връзка с потребителите. Това са специалистите, стоящи зад всяко послание, слоган, статия, постове в социалните мрежи, които разбират потребностите на своите последователи и денонощно са близо до тях.
„BRAND TALKS: Мисия „Любима марка” – Third Branding Conference
Специалисти в областта на маркетинга, рекламата и ПР-а ще се присъединят към нас, за да споделят своя опит и да дадат ценни препоръки кое е разковничето и как трябва да общуваме със съвременния потребител, за да имаме емоционална връзка и лоялни клиенти. Ще чуете вдъхновяващи истории, примери от практиката и ценни съвети как да направите своя бранд не просто успешен, а любим.
Официалната церемония за награждаването на „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” и бранд мениджърите ще се състои на 7 юли 2020 г., от 19:30 часа.