Над 20 000 потребители избраха финалистите сред любимите си маркиНа 17 юни стартира последният етап на класацията

Над 20 000 хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове във втори етап от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. В рамките на 9 дни (от 7 до 15 юли) общо 258 марки в 43 категории се бориха за продължаване във финалния кръг на конкурса. В този кръг потребителите имаха възможност да гласуват за до три от общо 6-те бранда в отделните категории. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен етап от класацията, който ще стартира на 17 юни и ще продължи до 27 юни, включително. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2021 година.

Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: http://www.mylovemarks.eu/results.php.

В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължаващите брандове са Tullamore D.E.W., Уиски Grant's и Jim Beam. Предпочитаните ВИНА И ВИНАРСКИ ИЗБИ са: TRASTENA, FUN WINE® и Вила Мелник. Любимите МИНЕРАЛНИ И БУТИЛИРАНИ ВОДИ на българския потребител са: White water - Бялата вода, Михалково и Минерална вода BILLA. Предпочитаните Топ 3 марки КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ са: Spetema, Биопрограма и Kimbo. Продължаващите във втори етап ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ са: Ядки Детелина, Grivas и Ядки Елит. На финал в ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ отиват: Сладки времена, Чайка и Престиж. А в ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ – БОНБОНИ във втори етап отиват: Ментина, Теменужка и Лукчета.

Във финалния кръг МЕСНИ ПРОДУКТИ продължават Деликатесен, Деликатес Житница иМесни продукти „Българска ферма”. Надпварата в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ в следващия етап ще бъде между Олимпус, Кисело мляко БИЛЛА и Родна Стряха. Сред най-предпочитаните МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ са: майонеза Краси, Айвар Mama's и Chilli Hills. А в БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ продължават dmBio, Детелина Фитнес и K-take it veggie. Продължаващите марки в категория КОЗМЕТИКА са: trend IT UP, Cien и Bio-Oil.А в раздел ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА финалисти са: BIODERMA, Skincode иаlverde. В категория БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА на финал отиват babylove, Mustela и Sebamed. А в БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ във втори кръг отиват брандовете Kuniboo,Lupilu&Pepperts и Hip&Hopps. В отрасъл БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА най-голям брой потребителски гласове в първи етап събраха BOSCH, MIELE и SAMSUNG.

Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ на българския потребител са: Happy Bar & Grill, Бирария Jägerhof и Godzila. От УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ най-предпочитани са: framar.bg, nova.bg и www.kulinarium.bg – BILLA Кулинариум. В Топ 3 в категория ТЕЛЕВИЗИЯ продължават NOVA,National Geographic Channel и KINO NOVA. Продължаващите брандове в раздел ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ са: А1, Telenor и Булсатком. В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ първенството до момента държат ЗАД Армеец, ОЗК Застраховане и Групама Застраховане. А в топ 3 на ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ БРОКЕРИ у нас се нареждат SDI - Застрахователен брокер, COURTIER и Сомони Брокер Инс.

Финалистите в категория БЪЛГАРСКА МАРКА са: Credissimo, SDI Застрахователен брокер иФантастико. За любима БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ в трети кръг продългаватHappy Bar & Grill, Захарни заводи Горна Оряховица и Брей!. В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ И МЕДИЦИНСКИ ИЗДЕЛИЯ на финал отиват Enterol, ГелоМиртол и Бронхостоп. А в Топ 3 на ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ влизат Doppelherz, Mivolis и Спирулина Alphyca. В категория ПРОТИВОАЛЕРГИЧНИ ПРОДУКТИ на финал отиват Xyzal, Zyrtec и Zyrtec-D.

Сред най-уважаваните ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ у нас се нареждат: Групама Застраховане, Fibank и SDI Застрахователен брокер. Продължаващите на финала ФИНТЕХ КОМПАНИИ във втори кръг са: Credissimo, Coface и Paysera LT. А в категория ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОПЛЕКСИ в топ 3 продължават Шато Копса, Тракиец-бутиков комплекс за релакс и езда и Zornitza Sands. Финалната права от ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ пресякоха Kaufland, Лидл България и Фантастико. В отрасъл IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИпотребителите са изпратили в трети кръг да отидат BOSCH, Tek Experts и Hewlett Packard Enterprise Company.

В особено оспорваната категория ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ – БЪЛГАРСКА КОМПАНИЯ във финалния етап продължават Happy Bar & Grill, Фантастико и Фабрика за майонеза „Краси“. А ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ – МЕЖДУНАРОДНА КОМПАНИЯ в топ 3 влизат Лидл България, Филип Морис България и Kaufland. Сред ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат BOSCH, SDI Застрахователен брокер и Лидл България. А в категория ИНОВАТИВНИМАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ потребителите изпратиха на финал FUN WINE®, Happy Bar & Grill и BILLA Градини.

В СОБСТВЕНИ МАРКИ надпреварата в трети кръг продължават Sopharmacy, Balea и dmBio. А в СОБСТВЕНИ МАРКИ – ХРАНИ И НАПИТКИ последния етап ще оспорват Българска ферма, BILLA; Родна Стряха, LIDL и Брей! Kaufland. В актуалната за периода категория ДОСТАВКА НА ХРАНА на финал отиват foodpanda.bg, takeaway.com и happy.bg. А в ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ в топ 3 продължават Denkmit, Formil и W5. В КОНСЕРВИРАНИ ХРАНИ И ВАРИВА сред финалистите са: Krina, Оберон и Storko. А в раздел АПТЕКИ И АПТЕЧНИ ВЕРИГИ надпреварата се води между Sоpharmacy, Фрамар и Медея. В топ 3 на ИНТЕРИОР И ЕКСТЕРИОР продължават: Countryside, Kaufland; Мебели Банко и Como.

Класацията се провежда за 13-та поредна година. За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Третият последен кръг ще се проведе в периода 17 – 27 юни, в рамките на който ще станат известни брандовете - финалисти в 13-тото издание на класацията. ТОП 3 марките във всяка категория, както и техните бранд- и маркетинг мениджъри ще получат статуетка и сертификат за първо, второ и трето място за ЛЮБИМА МАРКА.

Тази година за трети път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите – тези, които са допринесли с креативност, иновативнастратегия и адекватен комуникационен план за силното присъствие на продукта/услугата и емоционалната му връзка с потребителите. Това са специалистите, стоящи зад всяко послание, слоган, статия, постове в социалните мрежи, които разбират потребностите на своите последователи и денонощно са близо до тях.

„BRAND TALKS: Мисия „Любима марка” – Third Branding Conference

Специалисти в областта на маркетинга, рекламата и ПР-а ще се присъединят към нас, за да споделят своя опит и да дадат ценни препоръки кое е разковничето и как трябва да общуваме със съвременния потребител, за да имаме емоционална връзка и лоялни клиенти. Ще чуете вдъхновяващи истории, примери от практиката и ценни съвети как да направите своя бранд не просто успешен, а любим.

Официалната церемония за награждаването на „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” и бранд мениджърите ще се състои на 7 юли 2020 г., от 19:30 часа.

 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...