1451012Новите конкурсни категории целят да отговорят на тенденциите в комуникациите, както и да поощрят най-добрите агенционни и вътрешни комуникационни специалисти

PR Приз е първият конкурс у нас, който ще отличава комуникационен отдел на годината

Осемнадесетото издание на най-дългогодишния конкурс в сферата на връзки с обществеността – PR Приз 2018 – стартира с три нови категории – „Комуникационна агенция на годината“, „Вътрешен комуникационен отдел на годината“ и „Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding“.

Негов организатор е Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) – професионалната организация на PR специалистите в България.

Конкурсната категория „Комуникационна агенция на годината“ се завръща в конкурса след повече от десетгодишно прекъсване, а нейният аналог в сферата на корпоративния PR – категорията „Вътрешен комуникационен отдел на годината“ – е единствената по рода си за България. Тя ще отличава постиженията на вътрешни отдели по отношение на реализирани изключителни комуникационни кампании, самостоятелно или с подкрепата на агенции и други подизпълнители.

„Признанието и аплодисментите трябва да бъдат и за двете страни – и за креативните агенционни умове, и за стратезите, които управляват репутацията на организацията вътре в нея. Ето защо решихме да наградим най-добрите вътрешни отдели наравно с най-добрите агенции“, обяснява Мила Миленова, председател на БДВО и председател на журито на PR Приз 2018.

Екипът, работата с вътрешните и външните клиенти, стратегическите планове и тяхната реализация ще бъдат във фокуса на вниманието при оценяването на двете специални категории. Влияние ще оказват и оценките на проектите, представени в останалите категории.

Третата нова награда тази година – „Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding“ – логично отразява нарасналата популярност на течението в комуникациите и HR за популяризиране на компаниите като работодатели.

По традиция PR Приз ще получат още най-добрите „Корпоративна комуникационна кампания“, „Кампания за устойчиво развитие/ корпоративна социална отговорност“, „Комуникационен проект в неправителствения сектор“, „Комуникационен проект в публичния сектор“, „Зелени комуникации и градска среда“, „Проект за вътрешни комуникации“, „Комуникационен проект за продукт или услуга“, „Специално събитие“, „Комуникационен проект на медия“, „Кризисни комуникации“, „Дигитална кампания или проект“, „Имиджмейкинг“ и „Студентски комуникационен проект“.

Заявките за участие могат да се подават на сайта http://bdvo.org/pr-приз-2018/ до 18 април. Общо 16-те конкурсни категории ще бъдат журирани от водещи комуникационни специалисти, които ще бъдат поетапно обявявани до затварянето на регистрацията. Церемонията по награждаването ще бъде месец по-късно – на 18 май. В седмицата преди официалната церемония ще се проведат откритите представяния, на които кандидатите за престижните призове ще защитават публично проектите си. 

Вижте още: