Конкурсът за ПР постижения Bapra Bright Awards 2024 е отворен

Тази година той се провежда под надслов „Бъдещето: идеи и технологии“ и показва нуждата от това технологиите да работят за добрите идеи.

От днес агенции и компании могат да кандидатстват престижния конкурс за ПР постижения BAPRA Bright Awards 2024. Той се организира за четиринадесета поредна година от Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) и всяка година става все по-успешен. Кандидатстването ще продължи до 23 февруари 2024 г., а церемонията за награждаване ще бъде в края на март.

Авторитетът на BAPRA Bright Awards се основава както на стойностните ентрита, така и на изцяло международното жури от доказани професионалисти. Няма промени в конкурсните категории, както и в таксите за участие.

„Тази година избрахме да насочим конкурса към най-актуалното възможно нещо на хоризонта – изкуствения интелект и технологиите и отражението им върху комуникациите. И заявяваме, че те могат да бъдат изключително полезни, но най-вече като средство за улесняване и подобряване на човешките идеи. Професионализмът си остава в нас, в нашите умове и сърца“ – заяви Председателят на БАПРА д-р Александър Христов.

В конкурса ще се състезават кампании и проекти, реализирани през периода февруари 2023 г. – януари 2024 г. Заявки за участие отново ще се приемат през онлайн платформата на конкурса, кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една агенция или компания. Подробна информация за конкурса, срокове, такси и начина за кандидатстване може да бъде намерена на платформата на BAPRA Bright Awards 2024 – тук: https://bapra.bg/2024/

Конкурсът се осъществява в партньорство с Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), IAB Bulgaria, Career show (специален партньор на две от категориите) и онлайн платформата Evalato. Медийни партньори по традиция са сп. „Мениджър“, B2B media, сп. „Твоят бизнес“, Business Global и Redlink.

***

Основни категории в BAPRA Bright Awards 2024

1.
Комуникации към крайни потребители – комуникационни кампании за стоки или услуги, насочени към крайни потребители и целящи създаване на информираност, ангажираност или друг позитивен ефект.

2. Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт) – комуникационни кампании, подобряващи репутацията на компанията или повишаващи стойността на бранда сред бизнеса и обществото.

3. Специално събитие или лансиране – специално събитие, кампания за пускането на нов продукт на пазара, ангажиращи целевата аудитория по креативен, въздействащ и ефективен начин.

4. Кампания за корпоративна социална отговорност – програми и инициативи, свързани със отговорност към обществото или ангажираност с кауза в различни сфери, реализирани от компании или организации.

5. Комуникации в публичния сектор – комуникационна кампания или програма за или от страна на неправителствени или други организации за повишаване на информираността или ангажираността към тема от значим обществен интерес.

6. Инфлуенсър маркетинг кампания – комуникационен проект или кампания, в който се използват един или повече инфлуенсъри по релевантен, въздействащ и ефективен начин за достигане до целевата аудитория и постигане на отлични резултати.

7. Кампания за работодателска марка – комуникационна кампания или проект за изграждане на работодателска марка на компания или организация (employer branding) и/или за привличане на перспективни кандидати.

8. Вътрешни комуникации – кампания или дейност, насочена към настоящите служители на компания или организация и/или повишаване на мотивацията на екипите.

9. Кризисни комуникации – управление на кризисна ситуация или проблем, както чрез реализация на комуникационни дейности, така и недопускане на ескалация в публичното пространство.

10. Дигитален ПР – комуникационна кампания, реализирана напълно или почти напълно в дигитална среда, с използване на съвременните възможности на технологиите, пространствата и социалните мрежи.

11. Награда за ПР иновации – за комуникационни кампании, които не могат да бъдат категоризирани или ограничени в една категория, както и такива със смела и забележителна творческа идея и/или използващи различни канали по нестандартен и иновативен начин.

Специални категории в BAPRA Bright Awards 2024

1. ESG комуникационна кампания или проект – комуникации на компания или агенция за постигане на устойчиво развитие

2. Комуникационна кампания за образование и професионално развитие – проект, допринасящ за професионалното и личностно развитие на вътрешни или външни публики.

3. Инициатива за създаване на ангажираност за вътрешни или външни публики – комуникационни дейности, които създават ангажираност или увличат хора онлайн или офлайн.

Големи БАПРА награди в BAPRA Bright Awards 2024

1. Награда „Кампания на годината“

2. Награда „ПР агенция на годината“

3. Награда „Изгряваща звезда“ – категорията цели да отличи младите таланти с до три години професионален опит в PR агенциите през представянето на проект/кампания, в която са имали активно и ключово участие от измисляне до реализиране на идеята

Вижте още:

15-годишните ученици в България са с по-ниски очаквания за завършване на висше образование или за заемане на ръководна позиция спрямо връстниците си по...