ЛЮБИМИТЕ МАРКИНад 17 000 хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове във втори етап от единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. 

В рамките на 7 дни (от 13 до 19 юни) общо 168 марки в 28 категории се бориха за продължаване във финалния кръг на конкурса. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен кръг от класацията, който ще стартира на 27 юни и ще продължи до 3 юли. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2016 година.

Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: http://mylovemarks.eu/results.php. В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължаващите брандове са JIM BEAM, CAMPARI и БУРГАС 63. От ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ в Топ 3 предпочитани марки продължават SANTA SARAH, Telish и Katarzyna. В категория БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ надпреварата в трети кръг ще се води между КОКА КОЛА, КАПИ и FANTA. Любимите МИНЕРАЛНИ ВОДИ на българския потребител са БАНКЯ, ХИСАР и ПИРИН. Предпочитаните Топ 3 марки КАФЕ са BARISTO, Kimbo и Spetema. Продължаващите в последния етап ЗАХАРНИ И ИЗДЕЛИЯ - БОНБОНИ са ЧЕРНОМОРЕЦ, МЕНТИНА и ЛУКЧЕТА. А предпочитаните ЗАХАРНИ И ИЗДЕЛИЯ – БИСКВИТИ И ВАФЛИ са БИСКВИТИ ЗАКУСКА, БИСКВИТИ ЕВЕРЕСТ и ПРЕСТИЖ.

В Топ 3 на най-предпочитаните МЕСНИ ПРОДУКТИ продължават ТАНДЕМ, COMPASS и  Деликатес Житница. Надпреварата в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ в следващия финален кръг ще се води между АЙРЯН БАЛКАН, БОР ЧВОР и ACTIVIA. От МАЙОНЕЗИ И СОСОВЕ потребителите са избрали на финала да продължат Краси, Олинеза и Рубикон. Сред най-предпочитаните брандове в сектор КОЗМЕТИКА са REFAN, АРОМА и ЗДРАВЕ. В категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА в последния кръг ще се борят BIODERMA, ALVERDE и DOLIVA – НАТУРАЛНА НЕМСКА КОЗМЕТИКА. В отрасъл АВТОМОБИЛИ най-голям брой потребителски гласове във втори етап са събрали GREAT WALL, INFINITI и DODGE.

Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ на българския потребител са HAPPY BAR&GRILL, DON VITO и KFC. В Топ 6 в категория ТЕЛЕВИЗИЯ са отличени BULGARIA ON AIR, BTV и NOVA TV. Най-слушаните РАДИА у нас са РАДИО ВИТОША, БГ РАДИО и Radio Fresh. От ЕЛЕКТРОННИТЕ МЕДИИ най-предпочитани са focus-news.net, news.bg и dariknews.bg. В категория ИНТЕРИОР И ОБЗАВЕЖДАНЕ в Топ 6 потребителите са отличили МЕБЕЛИ ЯВОР, МАТРАЦИ ТЕД и MARTINELI.

В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ първенството до момента държат АРМЕЕЦ, SDI ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР и ДЖЕНЕРАЛИ. За любима БЪЛГАРСКА МАРКА титлата ще се оспорва от МАЙОНЕЗА КРАСИ, HAPPY BAR&GRILL и ТЕД. В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ И КОМПАНИИ потребителите са предпочели в трети кръг  да продължат Efisol, Прополки и MAGNE B6. От ТЪРГОВСКИТЕ ЦЕНТРОВЕ най-много гласове във втори кръг са събрали SERDIKA CENTER, MALL VARNA и GRAND MALL VARNA. А сред финалистите от ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ са BILLA, Kaufland и DM.

В отрасъл ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ продължават МTEL, VIVACOM и TELENOR. Предпочитаните Топ 3 МОБИЛНИ ТЕЛЕФОНИ И УСТРОЙСТВА са Samsung, iPhone и Huawei. В отрасъл IT и софтуерни продукти потребителите са изпратили в последния етап SAP Labs, Microsoft и Hewlett Packard Enterprise Company. Следват три новооткрити категории, в ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ конкуренцията на финала ще е между Fashiondays.bg, Twiggyshop.bg и OLX.bg. а сред ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат ТЕД, Еконт Експрес и Bonilash - серум за мигли.

За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Следващият (трети, последен) етап на инициативата стартира в понеделник, 27 юни и ще продължи до 3 юли. Класацията се провежда в три етапа. В подбраните 28 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове.

* b2b Media e медиен партньор на събитието.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...