Над 3000 души посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у нас “Любимите марки"
Стартът на първия етап на инициативата беше на 30 май и продължи до 5 юни. В този етап от инициативата потребителите дадоха своя вот за предпочитаната от тях марка в падащото меню на предварително селектираните 26 категории. Този етап ще отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, които марки ще станат ясни съвсем скоро.
Гласуването се извършва след предварителна регистрация на интернет адрес www.mylovemarks.eu. За разлика от други класации, "Любимите марки" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
Класацията се провежда в три етапа. В подбраните 26 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове. В следващия кръг, който ще стартира на 13 юни, ще продължат онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.
Подбраните категории са: Високоалкохолни напитки, Вино и винарски изби, Безалкохолни напитки, Минерални води, Кафе, Захарни изделия (с две категории - Бонбони и бисквити и вафли), Месни продукти, Млечни продукти, Козметика, Дермо и медицинска козметика, Автомобили, Заведения за обществено хранене, Радио, Телевизия, Интериор и обзавеждане, Застрахователни компании и брокери, БългарскА маркА, Фармацевтични продукти, Търговски центрове, Търговски вериги, IT и софтуерни продукти, Мобилни телефони и устройства, Електронна търговия, Майонези и сосове и Иновативни марки.
* b2b Media е медиен партньор на събитието.