Над 40 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” за 2015 г. ИНФОРМАЦИОННА АГЕНЦИЯ „ФОКУС” е марка №1 на българския потребител за 2015 година, следвана с минимален брой гласове от бранда SAMSUNG.
Плътно след тях по брой гласове, се нареждат: HAPPY BAR & GRILL, МТЕЛ, KAUFLAND, TED, SERDIKA CENTER и МАЙОНЕЗА КРАСИ. Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите тук: http://www.mylovemarks.eu/results.php. Общият брой гласоподаватели в третия последен етап на класацията е близо 11 400.
Три от марките тази година стигнаха до трети кръг в повече от една категория. МАЙОНЕЗА КРАСИ грабна приза в два раздела – МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ и БЪЛГАРСКА МАРКА. Минерална вода ХИСАР пък беше определена за любима марка в категория МИНЕРАЛНИ ВОДИ, а газирани напитки и студен чай ХИСАР стигнаха в челната тройка в сектор БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ. Българската марка БАЛКАН влезе в Топ 3 в две категории – МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ и БЪЛГАРСКА МАРКА.
В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ предпочитана марка за 2015 г. е БУРГАС 63, в раздел НИСКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ за втора поредна година първенството спечели КАМЕНИЦА 1881. Потребителите предпочетоха марката PEPSI в раздел БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ. А първенството в категория МИНЕРАЛНИ ВОДИ спечели българският бранд ХИСАР. В ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ приза отново грабнаха българските ЛУКЧЕТА. В МЕСНИ ПРОДУКТИ спечели COMPASS, а в раздел МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ най-много потребителски гласова събра любимата на всички МАЙОНЕЗА КРАСИ. В категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА голямата награда потребителите присъдиха на международния бранд BIODERMA, а в раздел КОЗМЕТИКА призът грабна L’OREAL.
Освен, че стана Марка №1 на българския потребител за 2015 година, информационният сайт FOCUS-NEWS.NET за втора поредна година победи и в категория УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ. Предпочитаната марка в раздел БЯЛА ТЕХНИКА тази година е SAMSUNG, а любимият АВТОМОБИЛ на потребителите за 2015-та година стана INFINITI. В категория ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ непобедимият фаворит отново е HAPPY BAR & GRILL. РАДИО ВИТОША обра овациите в раздел РАДИО, а телевизия BULGARIA ON AIR пък изпревари традиционните фаворити и грабна приза в раздел ТЕЛЕВИЗИЯ.
В дебютната за тази година категория КАФЕ, призът грабна марката BARISTO, а в раздел ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ първенец стана KAUFLAND. МТЕЛ отново се доказа като предпочитан пртньор в сектор ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ.
Медийни партньори на класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" 2015 г. са сп. BUSINESS LADY, Mail.BG, Radar.BG, Хайлайф, b2b Мedia, Bulevard.bg и Svejo.net.
Три от марките тази година стигнаха до трети кръг в повече от една категория. МАЙОНЕЗА КРАСИ грабна приза в два раздела – МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ и БЪЛГАРСКА МАРКА. Минерална вода ХИСАР пък беше определена за любима марка в категория МИНЕРАЛНИ ВОДИ, а газирани напитки и студен чай ХИСАР стигнаха в челната тройка в сектор БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ. Българската марка БАЛКАН влезе в Топ 3 в две категории – МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ и БЪЛГАРСКА МАРКА.
В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ предпочитана марка за 2015 г. е БУРГАС 63, в раздел НИСКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ за втора поредна година първенството спечели КАМЕНИЦА 1881. Потребителите предпочетоха марката PEPSI в раздел БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ. А първенството в категория МИНЕРАЛНИ ВОДИ спечели българският бранд ХИСАР. В ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ приза отново грабнаха българските ЛУКЧЕТА. В МЕСНИ ПРОДУКТИ спечели COMPASS, а в раздел МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ най-много потребителски гласова събра любимата на всички МАЙОНЕЗА КРАСИ. В категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА голямата награда потребителите присъдиха на международния бранд BIODERMA, а в раздел КОЗМЕТИКА призът грабна L’OREAL.
Освен, че стана Марка №1 на българския потребител за 2015 година, информационният сайт FOCUS-NEWS.NET за втора поредна година победи и в категория УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ. Предпочитаната марка в раздел БЯЛА ТЕХНИКА тази година е SAMSUNG, а любимият АВТОМОБИЛ на потребителите за 2015-та година стана INFINITI. В категория ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ непобедимият фаворит отново е HAPPY BAR & GRILL. РАДИО ВИТОША обра овациите в раздел РАДИО, а телевизия BULGARIA ON AIR пък изпревари традиционните фаворити и грабна приза в раздел ТЕЛЕВИЗИЯ.
В дебютната за тази година категория КАФЕ, призът грабна марката BARISTO, а в раздел ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ първенец стана KAUFLAND. МТЕЛ отново се доказа като предпочитан пртньор в сектор ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ.
Медийни партньори на класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" 2015 г. са сп. BUSINESS LADY, Mail.BG, Radar.BG, Хайлайф, b2b Мedia, Bulevard.bg и Svejo.net.