По повод четвъртвековния юбилей компанията пусна серия от шеговити „реклами“ в страницата си във Facebook. В тях тя се представя чрез продукти, за които екипът е работил през годините. Замисълът е визиите да се разработят и като плакати и да се представят на изложба. На нея агенцията ще предостави стипендия в подкрепа на талантлив студент от специалност „Плакат“ на Националната художествена академия в София. Подкрепата на млади таланти вече има няколкогодишна история в практиката на Interpartners.
Собственикът и управляващ партньор на рекламната агенция г-жа Катя Димитрова споделя: „Неизменно за изминалите 25 години стилът на работа на Interpartners е персонална, всекидневна грижа за бизнеса на клиента и неговото пазарно представяне чрез оригинални и работещи творчески решения в крак с времето – с новите идеи и технологии. Неслучайно се радваме на дългосрочни партньорства с клиенти, които продължават 8, 10, дори 15 години.“
Днес сред клиентите на агенцията се открояват сладкарници НЕДЕЛЯ, Еврофутбол, INTERSPORT, Nucrema, Britos, магазини SEVEN SECONDS, Националната агенция за приходите, Европейската комисия, Бизнес клуб Белгия – България – Люксембург и др. Екипът е динамично развиващ се, изграден предимно от млади професионалисти с визия за бъдещето.
Отбелязването на годишнината на Interpartners започна знаково – с награда от Българската асоциация на пиар агенциите (БАПРА) – второ място в категорията „Комуникационна кампания в публичния сектор“ за „Влез в час с данъците 3“, интегрирана информационна кампания, която агенцията създаде и изпълни за Националната агенция за приходите.