В момента работим по 21 нови проекта на обща стойност над 834 млн. лв., които се очаква да разкрият над 2100 нови работни места, коментира Стамен Янев, изпълнителен директор на Българска агенция за инвестиции, в специално интервю за b2b Media. Стамен ...

Любимите марки на българските потребители получиха своето официално признание на специална церемония, която се състоя вчера, 12 юли. Хотел Хилтън София посрещна близо 100 гости от света на бизнеса - представители на над 45 компании, чиито марки ...

Близо 30 000 души подкрепиха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” за 2017 г. Марките REFAN и HAPPY BAR&GRILL са любимите български марки на ...

Следващите 3 дни – до 9 юли, неделя (включително), са финалните за деветото издание на класацията, в рамките на които потребителите могат да посочат своята любима марка в третия, последен етап от единствената потребителска класация у нас ...

От 3 юли до 9 юли потребителите могат да посочат своята любима марка в третия, последен етап от единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.  Общо 117 марки в 39 категории продължават във финалния кръг на конкурса. По 3 бранда във ...

През 2017 година - седмото издание на Загорка Зелен Фонд продължава традицията да подкрепя значими проекти с екологична насоченост, като наред с темата за пестене на вода и енергия, форматът на инициативата обхваща и по-широк спектър от ...

Огромното предизвикателство, пред което сме изправени, е масовото навлизане на технологиите във всички сектори на икономиката, коментира в специално интервю за b2b Media Ивайло Славов, съоснователят и главен изпълнителен директор на IT компанията ...

Миналата събота се проведе първият по рода си Арт Екстрийм фест 2017, който накара хиляди хора да забравят за скучната работна седмица и да се „пуснат” по тролея на адреналина. Събитието пожъна огромен успех, а организаторът, Владимир Ангелков, ...

Днес водещият български системен интегратор Парафлоу Комуникейшънс обяви присъединяването си към  Cloud Solution Provider (CSP) програмата на Майкрософт. Благодарение на това партньорство, за потребителите се съкращава чувствително времето и пътя за ...

Стараем се да създаваме продукти и решения, които са в синхрон с ценностите на компанията за устойчиво развитие, споделя Николá Акът, вицепрезидент “Устойчиво развитие” във VMware. Нейният основен фокус е т.нар. VMware Collective Impact, който включва грижа ...