От идея до реалност: Вдъхновението на Надя Маринова за Годишните награди на b2b Media

 Вече 9 години конкурсът “Годишните награди на b2b Media” отличава най-добрите предприемачи, най-иновативните компании и най-устойчивите програми.

Годишните награди на b2b Media” е едно от най-значимите събития в историята на организацията. За 9 години инициативата се разви и утвърди като важен форум за отличаване на най-добрите бизнес постижения в България. С настъпващото 9-то издание на Годишните награди на b2b Media, очакваме да видим още един кръг от изключителни постижения и иновативни идеи, които допринасят за развитието на бизнеса и обществото в България.

Надя Маринова е изключително успешна и вдъхновяваща фигура в света на медиите и бизнеса в България. Тя е основател на редица престижни медийни издания и инициативи, които не само отразяват актуалните тенденции, но и оказват силно влияние върху бизнес средите и обществото като цяло.

Тя е основател на b2b Media, включваща броени имена като b2b Magazine, biolife.bg, Manifesto.bg, Надя Маринова е инициатор на конкурса „Най-зелените компании в България“, който предизвиква бизнес организации да се състезават с иновативни идеи и проекти в областта на устойчивото развитие.

От идея до реалност: Вдъхновението на Надя Маринова за Годишните награди на b2b Media

Кои са най-значимите моменти от историята на конкурса?

Годишните награди на b2b Media са една изключително престижна надпревара, в която бизнес организации, предприемачи и лидери се конкурират с иновативни идеи, проекти и кампании. В 9 годишната си история инициативата се разви и утвърди, донасяйки удовлетворение и награда за участниците и сочейки най-положителните примери за бизнес развитие сред компаниите в България. Още от старта на надпреварата интересът беше изключително голям и той се запазва и до днес, надграждайки се във всяко следващо издание. Има много запомнящи се моменти, които допринасят за това да се гледа много сериозно на този конкурс и ние сме горди с постиженията, които участниците демонстрират всеки път. За тези 9 години се видя, че всяко получено отличие е не само заслужено, но е пример за много труд и много окуражаващи идеи, които могат да бъдат открити в кандидатурите, заради които се присъждат Годишните награди на b2b Media.

Каква е целта на наградите и как смятате, че те променят бизнес средата?

Нека да го опиша като кулинарно състезание. Колкото и добър да е шеф-готвачът, той няма да успее да блесне, ако използва таланта си, за да подготвя вкусотии само и единствено в собствената си къща. Но щом се включи в публично състезание или пък отвори ресторант, има много по-голям шанс неговите способности да достигнат до по-широка публика. Този факт се разбира добре и от бизнес лидерите в България. Компаниите, които имат собствени иновации и свои инициативи, които могат да служат за пример достигат до по-голям кръг от хора именно чрез наградите. Тези отличия показват най-добрите примери и насочват светлината на прожекторите към онези проекти и кампании, които допълнително развиват обществото и спомагат за по-етичната и по-отговорна работа на организациите. Тези примери са заразителни и в този смисъл Годишните награди на b2b Media имат съществена роля.

Как се формира журито и какви са критериите за оценка на участниците?

Един поглед към журито доказва, че в него са включени изключителни професионалисти и това са хора от различни сфери и с различни компетенции. Точно този състав на оценяващите гарантира, че към подадените кандидатури ще има неедностранен поглед. Напротив разглеждат се от различни гледни точки и класирането е на база разнообразни мнения и оценки. И в хода на конкурса е възможно да има разминаване в това как отделните членове виждат представянето на кандидатите, но точно тук е най-хубавия момент – без да са единодушни, оценките оформят едно доста обективно класиране. Критериите, които специалистите прилагат, за да подберат най-добрите три заявки във всяка категория са иновативност, оригиналност на идеите, полза за обществото и успеваемост. Всеки проект, който е представен трябва д9а отговаря на повече от едно от тези условия. Съвсем естествено е, ако имаме оригинална идея, да видим дали тя носи ползи за обществото и дали може да бъде реализирана успешно – в противен случай няма голяма полза от нейната оригиналност. И обратното има успешни проекти, на които им липсва иновативност и оригиналност и това няма как да не се отрази при оценяването. Всяка заявка се оглежда от много страни преди да бъде окончателно класирана и това гарантира, че всяка награда е напълно заслужена.

Очаквайте продължението на нашето интервю следващата седмица, в което ще разберете повече за новите категории в надпреварата и защо иновациите са толкова важни.

Кандидатстването за участие в наградите продължава до края на юни.

Вижте още:

15-годишните ученици в България са с по-ниски очаквания за завършване на висше образование или за заемане на ръководна позиция спрямо връстниците си по...