Важността на иновативните проекти в Годишните награди на b2b Media

Продължаваме разговора си с Надя Маринова, изключително успешна и вдъхновяваща фигура в света на медиите и бизнеса в България. Днес тя ще ни сподели повече за новите категории в Годишните награди на b2b Media и значимостта на иновациите в бизнеса.

С предстоящото 9-то издание на Годишните награди на b2b Media, очакваме нов кръг от изключителни постижения и иновативни идеи, които ще подпомогнат развитието на бизнеса и обществото в България.

Кои са новите категории и какво ви накара да ги добавите?

В стремежа си да бъдем винаги актуални, всяка година, във всяко ново издание на конкурса добавяме по няколко нови категории. Досега опитът ни показва, че те веднага се превръщат и в най-предпочитаните от участниците. Надяваме се, че и тази година ще е така. Новите категории са три и отразяват три съвсем различни направления, в които участниците могат да развиват свои проекти. Зелената трансформация е актуална тема, която ние разглеждаме от близо 15 години, дори сме създали специален отделен конкурс за устойчиви компании и техните практики. Тук обаче слагаме един допълнителен акцент, за да дадем възможност на бизнесите, които работят в това направление, да покажат своите резултати. Не се съмняваме, че това е актуална тема и ще видим много силни заявки именно в тази категория.

По отношение на „Равнопоставеност и грижа за служителите“, това могат да са отделни проекти по едното или и по двете направления и вече виждаме интерес към тях. Едва ли е необходимо да се пояснява важността на това една компания да има специални програми за служителите си или да подхожда на равни начала към своите кандидати за свободни позиции. С пълна сила това важи за сфери, които са считани, че принадлежат само и единствено на единия пол или пък на определена възрастова група. Много мениджъри го разбират, за щастие и работят в тази посока. Относно третата нова категория – „STEM иновация“ – поднасяме я и като провокация и като своеобразен експеримент, за да видим колко научната тема е близка на участниците в конкурса и доколко те работят в подкрепа на точно това направление.

Каква е ролята на иновациите във вашия конкурс и как те помагат на компаниите да се справят с предизвикателствата в бизнеса?

В сърцето на Годишните награди на b2b Media стоят иновациите. Казвам го без колебание. Това е темата ,която обединява и повечето категории в конкурса. Заявките, които очакваме са именно за иновативни продукти, иновативни проекти, кампании и инициативи. Почти без изключение това е заложено в тематиката на отделните категории и както споменах е един от основните критерии, по които се оценяват подадените кандидатури. Много е приятно, когато виждаме все повече участници да развиват свои собствени иновации и да ги представят в конкурса. За нас е удоволствие да стимулираме тези усилия на бизнеса и лидерите. Още повече те заслужават адмирации, защото го правят преодолявайки много предизвикателства, свързани с икономическата, политическата обстановка и общото развитие на бизнес средата и това съвсем не е лека задача. Годишните награди на b2b Media са награди за иновативните бизнеси.

 Важността на иновативните проекти в Годишните награди на b2b Media

Важността на иновативните проекти в Годишните награди на b2b Media

Голямата награда тази година ще бъде връчена за Иновативно развитие на бизнес организация. Какво трябва да представлява една организация, за да бъде удостоена с тази награда?

В предишни издание формулирахме това отличие като приз за Иновативна компания, но за първи път тази година доразвихме идеята зад Голямата награда и добавихме повече конкретика в нея. За да бъде отличена една организация трябва да покаже няколко важни елемента в своето развитие – динамика, иновативен подход, креативност и резултатност. Като цяло това са критериите, по които оценяваме заявките във всяка една категория, но тук очакваме да видим по-голяма част от тези критерии покрити. Призът за Иновативно развитие на бизнес организация предполага кандидатстващите да са постигнали значим успех през изминалата година и ясно да успеят да го демонстрират.

Това, разбира се, гарнирано с иновативни подходи и креативни похвати им гарантира, че могат да бъдат носители на Голямата награда за 2023 година. Не се притесняваме, че изискванията са твърде високи, защото има доста участници, които успяват да ги покрият. Наистина очакваме с голям интерес да видим кой ще грабне отличието тази година, тъй като Годишните награди на b2b Media са в разгара си. Победителят ще стане ясен на 14 юли, когато ще е официалната церемония по награждаване.

Какъв съвет бихте дали на компаниите, които искат да участват в конкурса през следващите години?

Ще ги посъветвам да не губят време и да започнат да реализират всички добри идеи, които се раждат в техните заседания и срещи. Хубаво е, ако са успели да завършат поне една инициатива или да са в състояние да покажат резултати от нея, за да се представят достойно в надпреварата. Да не се страхуват от конкуренцията, защото всеки качествен проект или продукт са оценени подобаващо и се надявам да успея да ги изкуша да се включат защо не и още тази година. Кандидатстването продължава до края на месец юни. Ако мога да се обърна към читателите с няколко директни думи: Очакваме вашите заявки! И тъй като знаем колко сладка е победата, искаме да ви стимулираме да се включите в Годишните награди на b2b Media още тази година.

Кандидатстването за участие продължава до края на юни.

Оригинална публикация в invest-in-bulgaria.com

Вижте още:

15-годишните ученици в България са с по-ниски очаквания за завършване на висше образование или за заемане на ръководна позиция спрямо връстниците си по...