Джубокс-турнето завършва с концерти на моретоГигантската музикална машина вече освежи лятото на повече от 8 000 души

Националното турне на „живия“ джубокс – част от кампанията на Coca-Cola „Ще ти го кажа с песен“ – вече е към своя край. Този петък голямата музикална кутия ще зарадва жителите и гостите на Добрич, а следващите два уикенда ще направи истински морски тур, с който ще завърши цялата обиколка:

ДОБРИЧ - 1 август /петък/ - площад „Свобода“;

ВАРНА - 2 август / събота/ - под Пантеона в Морската градина;

БУРГАС - 3 август /неделя/ - охлювът в Морската градина;

КИТЕН - 8 август /петък/ - паркът над пристанището;

ПРИМОРСКО - 9 август /събота/ - централната градска част.

Повече от 8 000 души вече пяха и се забавляваха по време на live концертите в осем български града. Един от най-свежите поп-изпълнители Рафи заедно с младите таланти от Funky Miracle изненадаха своите почитатели с изпълнения на живо на истинска музикална сцена, скрита в огромния джубокс. Най-активните посетители танцуваха в ритъма на специалната Move Machine – музикална машина, която те кара да се раздвижиш и да повториш движенията, показани на екрана.

По време на концертите музикалните фенове имаха възможност също да си направят персонален кен с фрагмент от песен, както и да поздравят приятелите си в социалните мрежи с Еmotisong™. Кратките аудио-визуални откъси от песни могат да бъдат намерени на дигиталната платформа на кампанията „Ще ти го кажа с песен“ – www.spesen.bg, откъдето да бъдат споделени чрез Facebook, Twitter, Instagram, Wine, WhatsApp и по имейл.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...