Пиар агенция Интеримидж бе удостоена с наградата „Комуникационна агенция на годината“ на двадесетото юбилейно издание на авторитетния конкурс в сферата на връзките с обществеността PR Приз 2020. Надпреварата се проведе изцяло онлайн под мотото „Промените са в природата ни“. Конкурсът, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) и подкрепен от Българската асоциация на пиар агенциите (БАПРА) и други водещи обединения на пиар специалистите у нас, отличи най-добрите кампании на фирми, медии и публичен сектор за комуникация на корпоративни новини, продукти и услуги, каузи и събития.
Участваха над 70 проекта в 14 конкурсни категории. В турбулентна година на разрастване и развитие на Интеримидж и портфолиото ѝ не само в България, но и в региона на Балканите, екипът на агенцията сподели своето усещане за добре свършена работа с колеги и партньори и представи силна корпоративна история в категорията „Комуникационна агенция на годината“, в която спечели почетния приз. Екипът грабна и още една награда в категория, отличаваща кампании с кауза в неправителствения сектор.
„Чувстваме се успели сред равни“, сподели Катя Димитрова, основател и управляващ партньор на Интеримидж. „Да получиш признание от колеги и конкуренти е чест, но и изключителна отговорност и ангажимент“, допълни тя. Катя пожела на пиар общността да бъде все така обединена и конструктивна, да стимулира здравословната конкуренция и да представя продукти и услуги на световно ниво. „Да преминаваме през кризата гъвкави, обединени и заедно“, призова тя.
Участваха над 70 проекта в 14 конкурсни категории. В турбулентна година на разрастване и развитие на Интеримидж и портфолиото ѝ не само в България, но и в региона на Балканите, екипът на агенцията сподели своето усещане за добре свършена работа с колеги и партньори и представи силна корпоративна история в категорията „Комуникационна агенция на годината“, в която спечели почетния приз. Екипът грабна и още една награда в категория, отличаваща кампании с кауза в неправителствения сектор.
„Чувстваме се успели сред равни“, сподели Катя Димитрова, основател и управляващ партньор на Интеримидж. „Да получиш признание от колеги и конкуренти е чест, но и изключителна отговорност и ангажимент“, допълни тя. Катя пожела на пиар общността да бъде все така обединена и конструктивна, да стимулира здравословната конкуренция и да представя продукти и услуги на световно ниво. „Да преминаваме през кризата гъвкави, обединени и заедно“, призова тя.