1498281Петото издание на конкурса BAAwardsна Българската асоциация на рекламодателите (БАР) набира скорост и в секцията на бизнес наградите. Под мотото „БАРкод на успеха“, ще бъдат отличени екипите и експертите  реализирали най-добрите и успешни маркетингови стратегии през изминалата година. Условията за участие изискват кампаниите да са осъществени в периода между 1 януари 2017 г. и 15 май 2018 г. Участниците могат да подават своите заявки онлайн до 02 септември 2018 на сайта на конкурса.

BAAwards2018 стартира с обявената за първи път в тазгодишното издание награда на БАР за студентски проект по маркетингови комуникации. Ентусиазираните екипи от университетите се включиха с рекорден брой предложения. Сега  набира скорост и подаването на проекти за бизнес награда. Кандидатстващите се състезават за екипно или индивидуално отличие в 10 различни категории: 

 

  • ·"Нов продукт"
  • ·"Нова услуга" 
  • ·"Нова корпоративна марка
  • ·"Ребрандинг на продукт
  • ·"Ребрандинг на услуга" 
  • ·"Корпоративен ребрандинг"
  • ·"Пускане на пазара на обновен продукт"
  • ·„Пускане на пазара на обновена услуга" 
  • ·"Активиране на марка"  
  • ·"Корпоративна социална отговорност"

Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: „BAAwards стартира през 2014 с29 заявки и средна оценка от 18,7т. (при макс. 30). Четвъртото издание – през 2017, завърши с 43 заявки и средна оценка от 22,77т. Надяваме се, че тенденцията за увеличение на броя и качеството на подаваните проекти ще се запази и тази година. BAAwards® вече е разпознаваема марка, символ на най-висок професионализъм в маркетинговите комуникации, представен от гледната точка на тези, които носят пряката отговорност за бизнеса – рекламодателите. Каним всички, които знаят тайните на БАР-кода на успеха, да ги споделят в конкурса до 2 септември!“

Подробна информация за конкурса BAAwards– срокове и условия за участие, може да прочетете на „BAAwards 2018’ – Баркод на успеха“

 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...