Агенция Параграф 42, част от комуникационната група The Smarts, поема PR обслужването в България на немската верига супермаркети BILLA. Решението е взето след проведен конкурс, в който участват редица водещи PR агенции. Екипът на Параграф 42 ще отговаря за корпоративните комуникации, връзките с медии, изграждането на отношения със стейкхолдъри, кризисните комуникации и корпоративната социална отговорност на BILLA България.
„Параграф 42 ни спечелиха със стратегическото си мислене, отличното познаване на средата и спецификите на нашия бизнес, както и с находчив PR подход. С избора им за наш партньор обединяваме комуникационното обслужване на веригата под покрива на The Smarts и сме напълно убедени в силата на това решение", коментира Майя Шарабова, ръководител отдел „Маркетинг“, BILLA България.
„Участвахме в конкурса с хъс и енергия, които сега ще пренесем в ежедневната си работа за BILLA. Очакваме с нетърпение активностите и кампаниите, за да приложим синергията между агенциите, която ни отличава. Вярваме в комбинацията от стратегическо мислене и креативни PR идеи за постигането на бизнес целите на клиентите ни“, каза Рая Стефанова, Client service director на Параграф 42.
„Параграф 42 ни спечелиха със стратегическото си мислене, отличното познаване на средата и спецификите на нашия бизнес, както и с находчив PR подход. С избора им за наш партньор обединяваме комуникационното обслужване на веригата под покрива на The Smarts и сме напълно убедени в силата на това решение", коментира Майя Шарабова, ръководител отдел „Маркетинг“, BILLA България.
„Участвахме в конкурса с хъс и енергия, които сега ще пренесем в ежедневната си работа за BILLA. Очакваме с нетърпение активностите и кампаниите, за да приложим синергията между агенциите, която ни отличава. Вярваме в комбинацията от стратегическо мислене и креативни PR идеи за постигането на бизнес целите на клиентите ни“, каза Рая Стефанова, Client service director на Параграф 42.