Агенция Параграф 42, част от комуникационната група The Smarts, поема PR обслужването в България на немската верига супермаркети BILLA. Решението е взето след проведен конкурс, в който участват редица водещи PR  агенции. Екипът на Параграф 42 ще отговаря за корпоративните комуникации, връзките с медии, изграждането на отношения със стейкхолдъри, кризисните комуникации и корпоративната социална отговорност на BILLA България.

„Параграф 42 ни спечелиха със стратегическото си мислене, отличното познаване на средата и спецификите на нашия бизнес, както и с находчив PR подход. С избора им за наш партньор обединяваме комуникационното обслужване на веригата под покрива на The Smarts и сме напълно убедени в силата на това решение", коментира Майя Шарабова, ръководител отдел „Маркетинг“, BILLA България.

„Участвахме в конкурса с хъс и енергия, които сега ще пренесем в ежедневната си работа за BILLA. Очакваме с нетърпение активностите и кампаниите, за да приложим синергията между агенциите, която ни отличава. Вярваме в комбинацията от стратегическо мислене и креативни PR идеи за постигането на бизнес целите на клиентите ни“, каза Рая Стефанова, Client service director на Параграф 42.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...