ЛЮБИМИТЕ МАРКИНад три хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.

Стартът на първия етап на инициативата беше на 30 май и продължи до 5 юни. В този етап потребителите посочваха предпочитаната от тях марка в падащото меню от предварително селектираните 26 категории. Този кръг отличи Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, съобразно потребителския вот.

В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължаващите брандове са ABSOLUT, MARTINI, JIM BEAM, APEROL, CAMPARI и БУРГАС 63. От ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ в Топ 6 предпочитани марки продължават SANTA SARAH, EDOARDO MIROGLIO, Сейнт Клер Марлборо Естейт, Telish, Maryan и Katarzyna. В категория БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ надпреварата във втори кръг ще се води между КОКА КОЛА, ШВЕПС, КАПИ, FANTA, SPRITE и ГАЗИРАНИ НАПИТКИ И СТУДЕН ЧАЙ ХИСАР. Любимите МИНЕРАЛНИ ВОДИ на българския потребител са БАНКЯ, ХИСАР, БАЧКОВО, МИХАЛКОВО, ПИРИН и H2O. Предпочитаните Топ 6 марки кафе са Pellini, Chibo, Baristo, Kimbo, Segafredo и Spetema. Продължаващите във втори етап ЗАХАРНИ И ИЗДЕЛИЯ - БОНБОНИ са ЧЕРНОМОРЕЦ, ЛИМОНОВИ РЕЗАНКИ, МЕНТИНА, ЛОКУМ, ЛУКЧЕТА и MERCI. А предпочитаните ЗАХАРНИ И ИЗДЕЛИЯ – БИСКВИТИ И ВАФЛИ са БИСКВИТИ ЗАКУСКА, БИСКВИТИ ЕВЕРЕСТ, БИСКВИТИ АНЕЛИЯ, ПРЕСТИЖ, ВАФЛИ МОРЕНИ И ВАФЛИ ЧАЙКА.

В Топ 6 на най-предпочитаните МЕСНИ ПРОДУКТИ продължават ТАНДЕМ, ДИМИТЪР МАДЖАРОВ, COMPASS, Happy Junior, Деликатес  Житница и Народен. Надпреварата в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ в следващия етап ще бъде между АЙРЯН БАЛКАН, БОР ЧВОР, ЛАКРИМА, ДОБРЕВ, DANONINO и ACTIVIA. Сред най-предпочитаните брандове в сектор КОЗМЕТИКА са L'OREAL, REFAN, BALEA, АРОМА, АСТЕРА и ЗДРАВЕ. В категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА в Топ 6 предпочитани марки на българския потребител са BIODERMA, ALVERDE, LOGONA, DOLIVA – НАТУРАЛНА НЕМСКА КОЗМЕТИКА, AVENE и Bonilash - серум за мигли. В отрасъл АВТОМОБИЛИ най-голям брой потребителски гласове в първи етап са събрали GREAT WALL, INFINITI, DODGE, PORSCHE, PEUGEOT и TOYOTA.

Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ на българския потребител са HAPPY BAR&GRILL, DON VITO, KFC, ДОН ДОМАТ, Leo's Pizza и SUBWAY. В Топ 6 в категория ТЕЛЕВИЗИЯ са отличени BULGARIA ON AIR, BTV, DIEMA, NOVA TV, БНТ 1 и NATIONAL GEOGRAPHIC CHANNEL. Най-слушаните РАДИА у нас са РАДИО ВИТОША, MAGIC FM, CITY, БГ РАДИО, THE VOICE и Radio Fresh. От ЕЛЕКТРОННИТЕ МЕДИИ най-предпочитани са dir.bg, bta.bg, focus-news.net, news.bg, dariknews.bg и bgnes.com. В категория ИНТЕРИОР И ОБЗАВЕЖДАНЕ в Топ 6 потребителите са отличили МЕБЕЛИ ЯВОР, DOMKO, МЕБЕЛИ ВИДЕНОВ, МАТРАЦИ ТЕД, AIKO и MARTINELI.

В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ първенството до момента държат АРМЕЕЦ, ALLIANZ, SDI ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР, ДЖЕНЕРАЛИ, УНИКА и БУЛСТРАД. За любима БЪЛГАРСКА МАРКА в първи етап са отличени МАЙОНЕЗА КРАСИ, HAPPY BAR&GRILL, ТЕД, АЙРЯН БАЛКАН, ТАНДЕМ и ЗАХАРНИ ЗАВОДИ. В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ И КОМПАНИИ потребителите са предпочели във втори етап да продължат Spasmalgon, Efisol, Benalgin, Прополки, NO SPA и MAGNE B6. От ТЪРГОВСКИТЕ ЦЕНТРОВЕ най-много гласове са събрали SERDIKA CENTER, MALL VARNA, BULGARIA MALL, GRAND MALL VARNA, GALLERIA BURGAS и MALL PLOVDIV. А сред най-посещаваните ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ са BILLA, LIDL, Kaufland, CARREFOUR, DM и ВИТ - Борсата за матраци.

Предпочитаните Топ 6 МОБИЛНИ ТЕЛЕФОНИ И УСТРОЙСТВА са Samsung, iPhone, Nokia, LG, Huawei и Lenovo. В отрасъл IT и софтуерни продукти потребителите са изпратили във втори кръг Telerik, SAP Labs, Microsoft, Hewlett Packard Enterprise Company, IBM и Experian. Следват три новооткрити категории, в ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ най-популярни са сайтовете Fashiondays.bg, Twiggyshop.bg, Vivre.bg, Bazar.bg, Store.bg и OLX.bg. От МАЙОНЕЗИ И СОСОВЕ потребителите са избрали в Топ 6 да продължат Краси, Олинеза, Дерони, Рубикон, Barilla и Първомай. а сред ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат Матраци ТЕД, Еконт Експрес, Bonilash - серум за мигли, Веда - био оцет от пчелен мед, Hewlett Packard Enterprise Company и Арома нощен крем.

За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Следващият (втори) етап на инициативата стартира в понеделник, 13 юни и ще продължи до 19 юни. Класацията се провежда в три етапа. В подбраните 26 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове.

* b2b Media е медиен партньор на събитието.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...