1377787Над три хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Стартът на първия етап на инициативата беше на 31 май и продължи до 9 юни. В този етап потребителите посочваха предпочитаната от тях марка в падащото меню от предварително селектираните 39 категории. Този кръг отличи Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, съобразно потребителския вот. Класацията се провежда за девета поредна година. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu, след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат.

 В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължаващите брандове са Ouzo 12, Tullamore DEW, Beluga, J&B, Johnnie Walker и Bushmills. От ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ в Топ 6 предпочитани марки продължават Santa Sarah, Ooh La La, винарска изба „Едоардо Миролио”, винарска изба „БРАТЯ МИНКОВИ”, Katarzyna и винарска изба TODOROFF. В категория БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ надпреварата във втори кръг ще се води между сокове BBB, газирани напитки и студен чай Хисар, боза Harmonica, Sprite, газирани напитки ASPASIA и студен чай ЛАКТИМА БАЛКАН. Любимите БУТИЛИРАНИ ВОДИ на българския потребител са Горна Баня, Pirin Spring, трапезна вода „Жива вода”, Хисар, Devin и Бачково. Предпочитаните Топ 6 марки КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ са Spetema, KIMBO, Baristo, Jacobs, Pellini и Twinings. Продължаващите във втори етап ЯДКИ, ЧИПС И СОЛЕТИ са солети Harmonica, ядки Детелина, Chio Chips, солети Златна Добруджа, чипс Doritos и ядки Rois.

Топ 6 продукти в ЗАХАРНИ И ИЗДЕЛИЯ са бонбони Черноморец, Ментина, локум и халва „Сладки времена”, Лукчета, Теменужка и 100 грама сладки. Сред предпочитаните ЗАХАРНИ И ИЗДЕЛИЯ – БИСКВИТИ И ВАФЛИ са Престиж, пробиотични вафли Harmonica, бисквити Закуска, бисквити Belvita, бисквити Житен дар и бисквити Еверест. В Топ 6 МЕСНИ ПРОДУКТИ продължават Тандем, Димитър Маджаров, Compass, Каро, Happy Junior и Орехите. Надпреварата в категория МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ в следващия етап ще бъде между Harmonica, ЛАКТИМА БАЛКАН, Димитър Маджаров, БОР ЧВОР, LACRIMA и Кисело мляко БИЛЛА. Сред най-предпочитаните МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ са майонеза Краси, сосове Краси, Олинеза, сосове Barilla, Рубикон и Тодорка. А в БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ продължават Harmonica, био млечни продукти ЛАКТИМА БАЛКАН, Fitness Микс Класик, Балев Био Маркет, Зоя.БГ - Био магазин и домашна лютеница Хорцето БИО.

Сред предпочитаните Топ 6 брандове в сектор КОЗМЕТИКА са Manhattan cosmetics, Schwarzkopf, Balea, Fa, Refan и Syoss. Продължаващите марки в БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА са Weleda, alverde, Revive Snails Extract, Doliva, Моята природа и SO'BiOetic. В категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА в Топ 6 предпочитани марки на българския потребител са Biotrade, Bioderma, Eau Thermale Avéne, SVR, Lierac и Bonilash - серум за мигли. В новата категория БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА в Топ 6 останаха ABCDerm, Weleda, Sudocrem, Mustela, Klorane и Бочко. Отново нова за това издание категория – БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ, в която напред продължават продуктите на Hipp, Bebivita, Osmoforce, Water Wipes, Thinkle Stars и Colief. В отрасъл АВТОМОБИЛИ най-голям брой потребителски гласове в първи етап събраха Great Wall, Mini Cooper, BMW, Jeep, Merzedes и Opel. А в Топ 6 в категория БЯЛА И ЧЕРНА ТЕХНИКА остават Елдом Инвест, Tesy, Diplomat, Samsung, Indesit и Sony.

Предпочитаните ЗАВЕДЕНИЯ на българския потребител са HAPPY BAR&GRILL, Don Vito, Mr Pizza, Raffy, Дон Домат и SUBWAY. От УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ най-предпочитани са investor.bg, focus-news.net, cross.bg, MoitePari.bg, Vbox7.com и АБВ поща. В Топ 6 в категория ТЕЛЕВИЗИЯ са отличени NOVA, bTV, KINO NOVA, Bulgaria on air, DIEMA FAMILY и Bloomberg TV Bulgaria. Най-слушаните РАДИА у нас са радио Витоша, FM +, БГ Радио, Radio Fresh, NOVA NEWS и радио Фокус. В отрасъл ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ продължават Mtel, Vivacom, Telenor, Макс Телеком, Булсатком и blizoo. В категория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ първенството до момента държат Армеец, Allianz, SDI Застрахователен брокер, Дженерали, Евроинс и NN България. Продължаващите брандове в категория БЪЛГАРСКА МАРКА са Refan, Credissimo, Medix, Alvina, Tesy и Diplomat. За любима БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ в първи етап са отличени Престиж, HAPPY BAR&GRILL, Майонеза Краси, БОР ЧВОР, минерална вода Хисар и Захарни заводи.

В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ – КЛАСИЧЕСКИ потребителите са предпочели във втори етап да продължат No Spa, Xyzal, Zyrtec, Magne B6, Allegra и Есенциале Форте. А в Топ 6 на ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ – ХОМЕОПАТИЧНИ И ДОБАВКИ остават Doppelherz, Магне Б6 Лека нощ, Прополки, Инфлуцид, Mama Natura и Шуслерови соли. Продължаващите ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ във втори кръг са Easy Credit, Credissimo, Profi Credit, Първа инвестиционна банка, Пощенска Банка и NN България. Сред най-харесваните ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ се нареждат ТЕРРА Комплекс, Premier Luxury Mountain Resort, Zornica Sands, Apolonia Resort, Greenlife Sozopol и комплекс „СТАРОСЕЛ”. От ТЪРГОВСКИТЕ ЦЕНТРОВЕ най-много гласове са събрали Serdika Cеnter, Park Center, Sofia Ring Mall, Galleria Burgas, Mall Veliko Tarnovo и Mall Plovdiv. А сред най-посещаваните ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ са LIDL, BILLA, Carrefour, dm, Lilly Drogerie и Технополис.

Надпреварата в ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ поведоха fashiondays.bg, twiggyshop.bg, store.bg, etere.bg, rio.bg и olx.bg. В отрасъл IT и софтуерни продукти потребителите са изпратили във втори кръг Progress (Telerik), SAP Labs, Cisco Systems, Hewlett Packard Enterprise Company, Microsoft и IBM. Следва новооткритата за тази година категории ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ, в която във втори етап продължават Hewlett Packard Enterprise Company, Mtel, SDI Застрахователен брокер, Първа инвестиционна банка, BILLA и БОР ЧВОР. А сред ИНОВАТИВНИТЕ МАРКИ с най-много гласове се нареждат Pharmа Hyaluron, FlipLight светещи дисплеи, Mentalist - Escape Room, Credissimo, Happy Bar & Grill и пробиотични вафли Harmonica. В следващата нова категория ПЕРИЛНИ И ПОЧИСТВАЩИ ПРЕПАРАТИ в Топ 6 продължават Alvina, Lex, Razor, Medix, Persil и Perwoll. А в новооткритата категория ТРАДИЦИОННИ БЪЛГАРСКИ ПРОДУКТИ се класират боза Harmonica, млечни продукти БОР ЧВОР, Българска Роза, Деликатес Житница, винарска изба БОНОНИЯ ЕСТЕЙТ и Винпром Карнобат.

За разлика от други класации, "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Следващият (втори) етап на инициативата стартира утре, 13 юни и ще продължи до 20 юни. Класацията се провежда в три етапа. В подбраните 39 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...