1361849Водещата българска сладкарска верига е хит в Румъния, планира навлизане в Австрия и Унгария

След откриването на пет сладкарници „Неделя“ в столицата на Румъния, Букурещ, най-успешната българска верига сладкарници у нас си поставя нови, амбициозни цели не само за Румъния, но и на други европейски пазари като Австрия и Унгария.

„Неделя“ навлиза в северната ни съседка през ноември 2015 г. с обект в Baneasa Shopping City, водещ мол в Букурещ. Много скоро той е последван от 4 нови сладкарници в други любими на румънците столични молове и търговски центрове. В следващите 12 месеца семейната фирма си поставя за цел да открие 16 нови обекта в Румъния. Сладкарниците „Неделя“ на север от Дунава освен че запазват оригиналното си наименование, са и на самообслужване, а до момента техният персонал достига 40 души. Мениджърският състав е смесен, включващ мениджъри, изпратени да развиват пазара от България, румънци и българи, живеещи в Букурещ. От сладкарници „Неделя“ изчисляват, че вече 10 на сто от произвежданите торти се продават в Румъния. Асортиментът е същият както в България, а любимата на румънците торта е „Шоколадов еклер“.

В момента фирмата работи над нов стил в интериорите си. Обектите в Румъния се изпълняват в него, а скоро може да бъде видян и в няколко от софийските обекти.

Предстои веригата да се разшири на още няколко пазара от Централна и Източна Европа. Следващата стъпка най-вероятно ще бъде Виена. Мениджърите на “Неделя” са уверени, че всички европейци ще обикнат сочните вкусове на българското сладкарство.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...